Η Εντροπία, ο Ερμής και … η Αγάπη!

by

%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B1+%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD+%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%8C 

 Η έννοια της εντροπίας και… ο Ερμής!

Ο νόμος της Πτώσης!

…από τον δρόμο του πολεμιστή…

Η πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου είναι η εξέλιξη του ατόμου.
Το σώμα του ατόμου, μπορεί να υποστεί αλλαγές του βιολογικού κύκλου αλλά δεν εξελίσσεται.
Νέα φυσικά πρότυπα δεν κατασκευάζονται.
Η εξασθένηση της σωματική ικανότητας στα γεράματα είναι κάτι αναπόφευκτο.
Στην διάρκεια όμως της ζωής ενός ατόμου το ανθρώπινο πνεύμα μπορεί να εξελιχθεί εντυπωσιακά. Νέα πρότυπα μπορεί να δημιουργηθούν.
Η πνευματική ικανότητα –μολονότι αυτό δεν γίνεται συχνά- μπορεί να αυξηθεί μέχρι τα βαθιά γεράματα..
Η ζωή μας προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες για πνευματική ανάπτυξη μέχρι τέλους.
Το πιο χτυπητό χαρακτηριστικό της διαδικασίας της φυσικής εξέλιξης είναι ότι είναι ένα θαύμα.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε, η εξέλιξη δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Ένας από τους βασικούς φυσικούς νόμους, ο δεύτερος της θερμοδυναμικής, ο οποίος λέει ότι η ενέργεια περνάει κανονικά από μια κατάσταση μεγαλύτερης οργάνωσης σε μια μικρότερη.
Από μια κατάσταση υψηλότερης διαφοροποίησης σε μια κατάσταση χαμηλότερης.
Με άλλα λόγια το σύμπαν βρίσκεται σε μια κατάσταση ανέλιξης..
Ο χείμαρρος κυλάει κανονικά από τον λόφο προς τα κάτω, όπως και ο καταρράκτης!
Χρειάζεται έργο και ενέργεια για να ξαναγυρίσεις το νερό προς τα πάνω.
Και η ενέργεια αυτή πρέπει να προέλθει από κάπου αλλού.
Κάποιο άλλο ενεργειακό σύστημα πρέπει να καταναλωθεί για να συντηρηθεί η άνοδος.
Τελικά σύμφωνα με αυτόν τον νόμο το σύμπαν θα ανελιχτεί φτάνοντας στο χαμηλότερο σημείο ενός αποδιοργανωμένου αδιαφοροποίητου σβόλου, στο οποίο τίποτα δεν θα συμβαίνει.
Αυτή η κατάσταση της ολικής αποδιοργάνωσης και αδιαφορισμού ονομάζεται εντροπία.
Η ροή της εξέλιξης είναι μια δύναμη εναντίον της δύναμης της εντροπίας.
Συνδέεται, η εντροπία, σαφώς με την Πτώση , ην Ανάγκη και την Υβριν.
Είναι η ανάγκη που μας οδηγεί στην έλλειψη μέτρου και αρμονίας
Και η έλλειψη γνώσης στο σωστό χειρισμό της ενέργειας.
Είναι η ενέργεια που πέφτει διαρκώς μετά την γέννηση του ανθρώπου
Αλλά είναι και η ανάληψη της ευθύνης αυτής, η μόνη ευκαιρία της ύπαρξης,
η μόνη δυνατότητα… να ανεβούμε!

Είναι το πνεύμα του Ανθρώπου που μπορεί να τον κρατήσει όρθιο
και η ανάληψη της ευθύνης των επιλογών του.
Είναι το θάρρος , η αρετή, η γενναιότητα και η οργανωτικότητα ενός αδάμαστου πολεμιστή, που μπορούν να σταθούν και να νικήσουν την δύναμη της εντροπίας, καταργώντας τον νόμο γιατί δεν τον υπέγραψαν ποτέ
γιατί ποτέ δεν… συνθηκολόγησαν.

Στο κηρύκειο του Ερμή, το ένα φίδι, στην δεξιά πλευρά, το μυαλό του ανθρώπου τυλιγμένο στο κεντρικό στύλο
κατεβαίνει στην ύλη για να την εξερευνήσει και να την γνωρίσει.
Είναι το ταξίδι της γνώσης του ανθρώπου και της αυτογνωσίας.
Είναι το ταξίδι του Οδυσσέα.

Ένα ταξίδι μακροχρόνιο κοπιαστικό με παγίδες και κινδύνους πολλούς.
Όμως ο Οδυσσέας κάποια στιγμή αποφασίζει να επιστρέψει, αφού έχει γνωρίσει την κόλαση και έχει εξερευνήσει το Γνωστό, μαθητεύοντας σωστά και ακλουθώντας τις οδηγίες της Αριάδνης, αλλά και συνδέοντας το με το Άγνωστο.
Αρχίζει το ταξίδι της επιστροφής, σε 7 +5 σταθμούς… κλειδιά.
Είναι το άλλο φίδι στην άλλη πλευρά, την αριστερή, που είναι η Πηνελόπη και η άνοδος της ενέργειας, η ψυχή του ανθρώπου,
που πρέπει να μένει ανέγγιχτη και να μη ενδίδει .
Σε κάθε σταθμό το μυαλό του ανθρώπου στερεώνει και ένα βαθύ δεσμό
μαζί της και την θυμάται .
Δεν θέλει να την ξεχάσει, δεν θέλει να την απαρνηθεί δεν θέλει να την χάσει, με όλα τα λάθη της πορείας που κάνει.
Σε κάθε σταθμό είναι πάντα ο κεντρικός στύλος, ο Τηλέμαχος παρευρίσκεται στην συνάντηση των δύο τους και είναι η καρδιά του ανθρώπου, που πρέπει να μένει καθαρή και παρθένα σαν ένα παιδί, βρισκόμενη πάντα κεντροαριστερά.
Στον τελευταίο σταθμό είναι παρόντες και οι τρεις, ταυτόχρονα.
Ο Τηλέμαχος δεν φεύγει από την Πηνελόπη, παρά μόνο για την Σπάρτη και την Πύλο-η.
Είναι ο συνδετικός κρίκος τους και το σημείο σύνδεσης
με την ηλιακή ενέργεια.
Η παρθενικότητα εδώ και η καθαρότητα ενός παιδιού βρίσκει το πλήρες νόημα της, γιατί είναι ουσιαστική.
Εφ ‘ενός γιατί τα παιδιά πρέπει να προφυλάσσονται από τις πρώιμες σεξουαλικές σχέσεις πριν σχηματιστεί ολόκληρο το σώμα
Και αφ ετέρου γιατί η καρδιά του ανθρώπου αν νεκρωθεί και εξοντωθεί ο Τηλέμαχος , δεν υπάρχει ελπίδα για την συνάντηση και την ένωση του Οδυσσέα με την Πηνελόπη.

Ο Τηλέμαχος είναι παρθένος όπως πρέπει να είναι ένα παιδί μέχρι να ενηλικιωθεί και όχι μια γυναίκα παντρεμένη με σύζυγο.
Η εικόνα μιας γυναίκας που απατάει τον καημένο διακοσμητικό σύζυγο της, ακόμα και με τον θεό, δεν είναι η καλύτερη, ιδίως όταν αυτή υπερβαίνει τα όρια μιας αλληγορίας και λατρεύεται σαν ένα οντολογικό γεγονός στον φυσικό κόσμο και δεν πλησιάζει καθόλου το πρότυπο μας υγιούς οικογένειας και μάλιστα της… Ιερής.
Και ο ίδιος ο θεός, αν μιλάμε για φυσικό γεγονός, παραβαίνει σαφώς την εντολή του περί μοιχείας, δείχνοντας ένα αυταρχικό χαρακτήρα με διακρίσεις και υποβιβάζοντας την έννοια της οικογένειας… σε παρωδία.
Συνεπώς, το γεγονός της με «κρίνου σύλληψης» και της Παρθένου Μαρίας, νυμφευμένης με τον Ιωσήφ, είναι ένα αντιδεοντολογικό γεγονός… με την φυσική σημασία του ορισμού, πράγμα που οι Ευαγγελιστές δεν το υποστηρίζουν σθεναρά, μιας που αναφέρουν τα αδέλφια εξ αίματος του Ιησού με τα ονόματα τους, περιοριζόμενοι σε κάποιου είδους συμβολισμό.

Η έννοια της παρθενικότητας σαν την εξαγνιστική διαδικασία της ψυχής τονίζεται στο Όλυμπο με την παρουσία των πολύ σοβαρών και αυστηρών θεαινών, της Αθηνάς, της Άρτεμης και της Εστίας, αλλά δεν διαστρεβλώνεται η έννοια της θηλυκής φύσης και ενέργειας, που κρατούνται σε μια αρμονία των 6 θηλυκών μορφών- συμβόλων.
Γιατί τα σημεία επαφής στο κηρύκειο είναι 7 και όχι 12 όπως και τα βασικά τσάρκας των ανατολικών θεοσοφιών όπως και οι 7 ορατοί πλανήτες μαζί με το ήλιο και την σελήνη και γνωστοί μέχρι πρόσφατα, αφού ο Ουρανός , Ο Ποσειδώνας και Πλούτων είναι γνωστοί τα τελευταία 250 χρόνια.
Η εξήγηση είναι απλή .
Το 7 είναι ένας αριθμός ιερής κλίμακας και αντιστοιχεί στα ενεργειακά κέντρα, όπως υπάρχουν στο ανθρώπινο σώμα ξεκινώντας από την βάση της σπονδυλικής στήλης μέχρι το κεφάλι και αφορούν την εξωτερική όραση.
Το 12 είναι ένας κύκλος ολοκλήρωσης, με τα κέντρα από τα πόδια έως το κεφάλι, όπως φαίνονται με την εσωτερική όραση στο ενεργειακό αυγοειδές πλέγμα του ανθρώπου.
Άλλωστε μετά τον δώ-δεκα, οι αριθμοί αλλάζουν και γίνονται δέκα-τρια…
Η ανθρωπότητα έμεινε πολύ χρόνο σε αυτά 7 τα ενεργειακά κέντρα και αυτούς τους σταθμούς του Οδυσσέα, που είναι ο Ερμής, η Αφροδίτη, η Δήμητρα, ο Άρης, ο Ζευς, η κατακερματισμένη Εστία στους κομματιασμένους αστεροειδείς και ο Κρόνος-Αθηνά.
Οι τελευταίοι πλανήτες αφορούν πολύ βαθιά αρχέτυπα του συλλογικού υποσυνειδήτου των ανθρώπων δύσκολα να γίνουν κατανοητά και
η αναγνώριση των τριών τελευταίων επίσπευσε τις αλλαγές στην παγκόσμια σκηνή.
Είναι χαρακτηριστικά της φύσεως τους, τα γεγονότα που συνέβησαν με την εμφάνιση τους.
Οι τρεις τελευταίοι σταθμοί του Οδυσσέα είναι και οι πιο «βαθείς»,
η Καλυψώ, οι Φαίκες και η Μνηστηροφονία,
με τον Πλούτωνα στην κάθοδο στον ¨Άδη και με την άλλη μορφή του Δία στην Καλυψώ ,
τον Αιγόκερω, τον Υδροχόο στους Φαίακες …της φιλίας με τον Ουρανό-Άρτεμις και τους Ιχθείς, στην μνηστηροφονία με τον Ποσειδώνα… κυρίαρχο.
Τα μωρά γεννιούνται ενεργειακά δυνατά και λαμπερά.
Η ενέργεια είναι ακόμη στο κεφάλι, αλλά ο Ερμής ,ο λόγος και η σκέψη δεν έχουν αναπτυχθεί.
Γύρω στο τρίτο με τέταρτο έτος και κατεβαίνοντας η ενέργεια στο τρίτο ενεργειακό κέντρο τσάρκας , αρχίζει η είσοδος στο Γνωστό, η καταγραφή της γνωστής ύλης και η μα-θητεία, του Λαβύρινθου, του Μα-Θησέα.
Γύρω στα 12 έχει φθάσει στα γεννητικά όργανα και αρχίζει η εφηβεία.
Αν τα παιδιά δεν καθοδηγηθούν σωστά θα βρεθούν στο έλεος ενός άγριου Κέρβερου και θα αρχίσουν να «καταβροχθίζονται».

Ο Ερμής συνδέεται με την σεξουαλικότητα αφού είναι βοηθός του Πλούτωνα και ψυχοπομπομπός.
Ο σεβασμός της σεξουαλικής ενέργειας και η σωστή χρήση της
προστατεύουν τον άνθρωπο από τις παρενέργειες την εντροπίας.
Τα Ά-λογα του Διομήδη του Ηρακλή, που αντιστοιχούν στον κύκλο της Οδύσσειας,

στους ασκούς του Αιόλου, ο μη πειθαρχημένος νους, και ο φοβερός Κέρβερος θα κατεβάζουν την ενέργεια συνεχώς μέχρι τα πέλματα, του Ποσειδώνα.
Ο Ερμής, αν δεν λειτουργεί άψογα, θα κλέβει πάντα τον άνθρωπο μαζί με τις αγελάδες του Απόλλωνα και ο νους , η σκέψη θα βάζει την λογική στο κρεβάτι του Προκρούστη και θα την κόβει στο μέτρον της Χίμαιρας…
Η τελευταία πράξη του Οδυσσέα, του απογόνου του Ερμή,
είναι τα Νίπτρα.
Μετά είναι έτοιμος για την θέση του Τόξου.
Ευθυγραμμίζει την ενέργεια και περνά αστραπιαία το βέλος από τα 12 κέντρα,
μέχρι την κορυφή με την βοήθεια του γιου του και κεντρικού άξονα της ιστορίας, του Τηλέμαχου.
Οι μνηστήρες «καταρρέουν» και η Πηνελόπη τον υποβάλει στην τελική δοκιμή…περιμένοντας τον, στην κορυφή των υψηλών δωματίων του παλατιού…
Η ιστορία της Οδύσσειας είναι μια μεγάλη ιστορία αγάπης δοκιμασμένης σκληρά και ενός ολοκληρωμένου έρωτα.
Η Πηνελόπη, μια πιστή σύζυγος, είναι ερωτευμένη με τον άντρα της, γιατί τον θαυμάζει απεριόριστα και ο Οδυσσέας κάνει τα πάντα για να βρεθεί κοντά της,
γιατί την αγαπάει βαθιά. Ο Τηλέμαχος είναι παιδί ενός μεγάλου έρωτα
και είναι θεϊκά αγνός, καθαρός και παρθένος.
Οι τρεις τους είναι ισότιμα μέλη μιας θαυμαστής τριάδας, ισχυρά αρχέτυπα αθάνατα, διαχρονικά, λαμπερά και φωτεινά αστέρια σε ένα… καθαρό ουρανό.

Ο νόμος της εντροπίας ή ο νόμος …της ευθυγράμμισης?

.
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ

264989746_b9cbcc23e2_b
Advertisements

Ετικέτες: , , , , , , ,

10 Σχόλια to “Η Εντροπία, ο Ερμής και … η Αγάπη!”

  1. movek Says:

    arxika epsaxna plhrofories gia thn ennoia entropia ..
    alla to ar8ro sou mou edwse mia entelws allh optikh
    me thn plokh kai to krufo munhma tou ‘mu8ou’
    kai se telikh analush thn apostolh kai ton skopo tou an8rwpou

    trippy_movek@hotmail.com
    se parakalw an 8eleis ela se epafh mazi mou
    8a me endieferai se prwto vathmo h vivliografia sou
    (Poioi stoxastes se ekanan na sundiaseis ola auta? )
    kai se deutero vathmo ..h domh ths omadas
    polemistes ths laion

    Se euxaristw

  2. elzin Says:

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να σου απαντήσω και από εδώ, σε οποιαδήποτε ερώτηση , αν ξέρω και μπορώ. Πέρα από την προφύλαξη της ιδιωτικής και προσωπικής ζωής του καθενός, από το μάτι του μεγάλου αδελφού, δεν υπάρχει τίποτα να κρυφτεί ή να αποσιωπηθεί για τους πολεμιστές της Λάϊον και σε βάρος μιας διαφάνειας.
    Ξεκινήσαμε μια παρέα 7 ατόμων , δύο γυναίκες και 5 άνδρες, φίλοι, και μερικοί γνωριζόμαστε από παιδιά. Είχα μια ιδέα, επηρεασμένος από την συνομιλία με ένα αξιοσημείωτο άνθρωπο που συνάντησα στην ζωή μου και ο οποίος παρέμεινε σιωπηλός μάρτυς καθ όλη την διάρκεια του έργου, επιβλέπων την ηθική τάξη και την την ροή να μην παρεκκλίνει από τον αρχικό στόχο και σκοπό. Έγινε δεκτή με ενθουσιασμό απ όλους. Με κέντρο τα Ομηρικά Έπη, πλέξαμε γύρω όλα τα βιβλία, τις ταινίες, τα τραγούδια, γεγονότα προσωπικά και συλλογικά που μας έχουν προβληματίσει αποφεύγοντας την μανιακή χρήση του εγώ και της αυταρέσκειας
    αλλά όχι την ευθύνη την προσωπική ο καθένας που πρέπει να αναλαμβάνει για ότι κάνει και ότι λέει.
    Ήταν μια σημαντική εμπειρία για όλους μας για αυτά που διαδραματιζόταν πίσω από το πληκτρολόγια και μπροστά του μεταξύ εικονικής πραγματικότητας και της υποκειμενικής του καθενός.
    Η παλιοπαρέα με πιέζει να γράψω τις παρατηρήσεις αυτές, για να μη με διαγράψει, αλλά προς το παρόν είμαι ανένδοτος και «κρατάω χαρακτήρα» για τον απλούστατο λόγο πως η έκθεση στο σχολείο, ήταν το χειρότερο μου μάθημα. Βαριόμουν αφάνταστα να γράφω προτιμούσα να λύνω προβλήματα και τώρα βλέπω έκπληκτος τις «εκθέσεις ιδεών» που έχω αραδιάσει. Μου άρεσε ο Αλέξανδρος που έκανε πολλά και δεν έγραψε τίποτα και προτιμούσα την δράση από τα λόγια. Ήταν μια ζόρικη άσκηση αυτοπειθαρχίας για μένα όταν έκοψα την υπαγόρευση του κειμένου και άρχισα να πληκτρολογώ…..όπως τώρα.
    Σε ευχαριστώ για την κατάθεση του σχολίου σου και των παρατηρήσεων σου και εκ των προτέρων, αν προτιμήσεις την Ελληνική γραφή.

  3. movek Says:

    Σ’ευχαριστω που μπηκες στην διαδικασια να μου απαντησεις.
    Αλλα καποια ερωτηματα παραμενουν στο μυαλο μου..
    Οχι για το ποιοι ειστε και τι αντιπροσωπευετε , ουτως η’ αλλως οποιαδηποτε
    πληροφορια πεσει στα χερια μου (ειδικα αυτες απο το ιντερνετ ) διασταυρωνεται και σε καμια δεν πιστευω 100%, απλα η καθεμια περνει την θεση που της αξιζει στο μεγαλο παζλ του μυαλου μου .

    Το κυρηκειο του ερμη , πολυ δυνατο συμβολο !
    Απο μια ερευνα που ειχα κανει ειχα κατανοησει τον συσχετισμο του
    με αυτο που λενε οι ινδοι kudalini , την ρεουσα εσωτερικη ενεργεια.

    Και βεβαια οι ινδουστες (καθως και ολες οι ανατολικες θρησκειες)
    εχουν επηρεαστει απο την ερμητικη φιλοσοφια , γνωσεις που χαρισε ο Ερμης ο Τρισμεγιστος στους ανθρωπους .

    Εσυ μου εδωσες μια αποψη , που δενει την ανεξηγητη εντροπια
    και την ισως καταδικασμενη πορεια του συμπαντος?
    Τον σκοπο που εχουμε ως ανθρωπινο ειδος ..
    το κυρηκειο και γενικοτερα τον ρολο του Ερμη και των θεων σε ολο αυτο.

    Επισης ενα ακομα , ειχα διαβασει για την αποκωδικοποιηση των αθλων των ηρωων Ηρακλη και Θησεα και ειμαι πλεον σιγουρος πως ολοι αυτοι οι μυθοι, οι ιστοριες για επικους αθλους και μεγαλα ταξιδια ..κρυβουν αλλα νοηματα . Μου δινεις και μια αλλη οπτικη για το ταξιδι του Οδυσσεα .
    (τα ιδια ισως ισχυουν και για τους Αργοναυτες)

    Θα με υποχρεωνες αν μου ελεγες καποια βιβλιογραφια σχετικα με τα θεματα αυτα .. για αυτο εδωσα το e-mail.

    Ωραια φιλε μου , καλη η δουλεια σας , ενδιαφεροντα θεματα
    θα κανετε καινουργια αρθρα?

  4. Ανώνυμος Says:

    Χμ η Κουνταλίνη και το κυρήκειο……το σύστημα ψύξης και θέρμανσης…..
    που όταν ανεβαίνει……υπερθερμαίνεται, και οι γιόγκι συνειστούν άφθονα υγρά……όμως…..μπαίνουμε στον υδροχόο κι οι καιροί νερά θα φέρουν έτσι λένε αυτοί που ξέρουν……ο πλανήτης μας έχει κουνταλίνη;

  5. elzin Says:

    Αγαπητέ-η movek,
    πολλά από τα ερωτήματα παραμένουν άλυτα για να προωθούν την σκέψη και την έρευνα παρακάτω και να αποφύγουμε το θάνατο από την εντροπία… λύνοντας τα όλα.
    Άλλωστε όταν λύσεις ένα πρόβλημα δημιουργείται αμέσως ένα άλλο,
    στο σημείο να αναρωτιέται κανείς:
    δεν κρατούσα εκείνο που είχα και το ήξερα κιόλας 😉
    Σε όλες τις αναρτήσεις καθώς και στα σχόλια υπάρχουν οι αναφορές
    στο βιβλία στους συγγραφείς στις ταινίες στην μουσική στα γεγονότα που συνδέονται με το θέμα και το αφορούν.
    Αν «θα κανετε καινουργια αρθρα»;
    Η αυτοερώτηση τιθεται ως εξής:
    Καλό είναι να κάνει κάτι κανείς άξιο να γραφεί
    ή να γράψει κάτι άξιο να διαβαστεί.
    Αξίζει να κάνει κανείς καινούργια ανάρτηση
    αν δεν έχει κάτι καινούργιο να πει;
    Το διαδίκτυο λειτουργεί σαφώς και σαν ένα είδος καινούργιας ψυχοθεραπείας που καθένας πιάνει το πληκτρολόγιο και λέει και γράφει ότι θέλει για προσωπική του εκτόνωση,
    όμως μέχρι πιο σημείο μπορεί να αφορά αυτό …ένα πολεμιστή;
    Σίγουρα δεν θέλει να καταλήξει ένας γραφικός γραφιάς του μολυβιού, παρ όλο που θα μπορούσε να ήταν μέρος της εκπαίδευσης του και αυτό.
    Οι Ανατολικοί μετρούν τα κύρια τσάκρας από το ιερούν οστούν μέχρι το κεφάλι και αναφέρονται στην αφύπνιση της κουνταλίνη που συνδέεται άμεσα με την σεξουαλική ενέργεια.
    Θα θεωρούσα παρωχημένο το σχήμα και ελαφρώς ξεπερασμένο για τον σύγχρονο άνθρωπο και ειδικά τον Έλληνα. Μου ταιριάζει ποιο πολύ και με καλύπτει στις απορίες το ενεργειακό ωοειδές σχήμα του ανθρώπου από τα πέλματα ως την κορυφή της κεφαλής με 12 βασικά κέντρα
    που αντιπροσωπεύονται από τις ιδιότητες των ενεργειών των 12 θεών και τις παραβολές τους.

  6. elzin Says:

    Οι γιόγκι … κάνουν την δουλειά τους
    και ένας πολεμιστής …την δική του.
    Απευθύνονται σε νωχελικούς ανθρώπους και έχουν πολλά σημεία επαφής με τον χριστιανισμό, αφού μιλάν στην αριστερή πλευρά του ανθρώπου μονομερώς. Για αυτό τον λόγο δεν έπιασαν τα δίχτυα των αλιέων όταν τάριξαν στην αριστερή Ανατολή.
    Δεν έλεγε κάτι …που δεν το ήξεραν.
    Στην Δύση και δεξιά όμως κόντεψαν να σχιστούν από τα ψάρια.
    Η λογική έψαχνε για απαντήσεις και την παγίδεψαν σε ένα αρρωστημένο συναίσθημα του νερού.
    Ένα βιβλίο που μου άρεσε πολύ όταν το διάβασα ήταν «Η ενεργός πλευρά του απείρου» του Καστανέντα η προτροπή του Δον Χουάν να φτιάξει το ημερολόγιο του με τα αξιοσημείωτα γεγονότα της ζωής του
    σαν πολεμικές πράξεις. Αντιλήφθηκα αμέσως πως αυτό είχε κάνει και ο Όμηρος δημιουργώντας το ημερολόγιο δύναμης του πολεμιστή στα Ομηρικά Έπη του.
    Δεν ήθελα να μιμηθώ ή να αντιγράψω τον Καστανέντα σαν να ήμουν ανίκανος να σκεφτώ κάτι παραπέρα και δεν ήθελα να εισάγω ένα ακόμη ξένο στοιχείο ασύνδετο και ξεκάρφωτο στο πολύπαθο Ελληνικό νησί, τραυματίζοντας το για μια ακόμη φορά. Η δυσκολία βρισκόταν στο ξεκαθάρισμα των λέξεων και των εννοιών των ονομάτων που συνδέονται άμεσα με τους 12 σταθμούς του Οδυσσέα και τους 12 άθλους του Ηρακλή σε σχέση με τα κέντρα του ανθρωπίνου σώματος και το παράτολμο σχέδιο παίχτηκε στην πρόκληση της άμεσης λειτουργίας τους των e- σελίδων όταν θα «ζωντάνευαν» στο διαδίκτυο,
    φωτογραφίζοντας και συνδέοντας γεγονότα και ανθρώπους με την πρωταρχική Πηγή.
    Ο Χούσσερλ από τον δρόμο των μικρών μάγων στην σκακιέρα του κόσμου,των φιλοσόφων προσπάθησε να δει την ενέργεια άμεσα αναστέλλοντας τα μεταφραστικά προγράμματα της ερμηνείας.
    Τα κατάφερε;
    Όχι !
    Το σκέφτηκε και αυτό πολύ ήταν
    Όταν τον ρώτησε ένας μαθητής του πως μπορούμε να το πετύχουμε
    Απάντησε ειλικρικά:
    Που να ξέρω εγώ απλός φιλόσοφος είμαι.
    Οι μεγάλοι μάγοι προχώρησαν πιο πέρα από την σκέψη.
    Στην εφαρμογή και το επεδίωξαν.
    Μερικοί τα κατάφεραν κιόλας.

    • ΚΛΕΙΩ Says:

      Αδραξα την ευκαιρία και ξαναδιάβασα αυτό το βιβλίο, και είναι πράγματι ιδιοφυής ο τρόπος που το σύνδεσες με τον Ομηρο , τους 12 σταθμούς του Οδυσσέα και τους 12 Αθλους του Ηρακλή και την Ελληνική Μυθολογία.
      Με έμπνευση , φαντασία , ευγένεια,αυτοπειθαρχία,ροικά και χωρίς ιδιοτέλεια και έπαρση παρόλο που είσαι το κεντρικό πρόσωπο αυτού του έργου, έκανες αυτή την κατάθεση και την αφιέρωσες στο Σύμπαν, σε όλους εμάς, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.
      Οι Πολεμιστές δεν αφήνουν κανένα χρέος τους απλήρωτο,ξοφλούν τις οφειλές που δημιούργησαν στην διάρκεια της ζωής τους, και εσύ το έκανες με τον καλύτερο τρόπο με αυτό το Δώρο που μας έκανες. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από την καρδιά μας και την καρδιά μιας Μούσας που λατρεύει να τραγουδάει μαζί σου!

      • elzin Says:

        Οι «ωραίοι » καλό είναι … να μην αφήνουν χρέη,
        αν θέλουν να παραμείνουν όμορφοι,
        Μούσα Κλειώ.
        Ανταπέδωσα στο Πνεύμα τις χάρες που μου έκανε
        και λατρεύω την Μουσική και την Λύρα της.
        Τις Μούσες τις αγαπώ ιδιαίτερα.
        Φροντίζω δε, να περνάω στην πρώτη εξεταστική
        όλα τα μαθήματα, εφ΄όλης της ύλης
        για μην αφήνω εκκρεμότητες
        να αιωρούνται στην σκόνη ενός δρόμου
        … μπαίνοντας στο μάτι του κυκλώνα.

  7. movek Says:

    «Η δυσκολία βρισκόταν στο ξεκαθάρισμα των λέξεων και των εννοιών των ονομάτων που συνδέονται άμεσα με τους 12 σταθμούς του Οδυσσέα και τους 12 άθλους του Ηρακλή σε σχέση με τα κέντρα του ανθρωπίνου σώματος »

    οντως ολο το παιχνιδι ειναι εκει!

    σε ευχαριστω φιλε μου , θα ερευνησω και αν βρω κατι αξιο λογου
    θα επιστρεψω να το συζητησουμε ¨)

    • elzin Says:

      Στην διάθεση σου… για οτιδήποτε άξιο λόγου. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στην διαφωτιστική ενάργεια του έργου, της συνθετικής πλοκής του και της αναφορικής σημειολογίας του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: