Μαγικές ασκήσεις … για ένα Τοξότη!

by

3351957528_4ee098677b

Μαγικές σκήσεις για… την Αθηνά!

Β. Αθηνά-Τοξότης
Φτιάχνοντας τους
πάνοπλους Έλληνες πολεμιστές του φωτός με σοφία!
…από τον Αλκί-νοο Έλληνα Πυρίσπορο .

Η νοητική εξέλιξη -επίγνωση των Ελλήνων.
Η συνειδητοποίηση και η επίγνωση της γνώσης, συνδέεται με την ευθυγράμμιση των εξωτερικών ακτίνων του ενεργειακού πλέγματος του ανθρώπου με τις εσωτερικές και αφορά πάντα τον ανώτερο πνευματικό νου.
Με αυτή την επίγνωση της γνώσης, την ευθυγράμμιση των συνειδητοποιημένων απορροιών, σχετίζεται η Αθηνά, που είναι ο Κρόνος ξαναγεννημένος από τον Δία με την μορφή της πάνσοφης κόρης του.
Η κλασική αστρολογία θεωρεί τον Κρόνο κυβερνήτη του Αιγόκερου και τον Δία του Τοξότη.
Όμως κάποια πράγματα χρειάζεται να ειδωθούν ξανά με καινούργια ματιά και να επαναπροσδιοριστούν στον 21ον αιώνα.
Δεν μπορεί να λειτουργήσει κύκλωμα ενέργειας με τρεις αρσενικούς πλανήτες στην σειρά, Πλούτωνα Κρόνο και Δία και δεν μπορεί ο άρχων του Ολύμπου να μη κυβερνά από τον 10ον οίκο και το ζενίθ.
Εξ άλλου η εποχή του Κρόνου έχει περάσει και η εποχή του Δία δεν έχει τελειώσει.
Η θεά σοβαρή, αυστηρή, δίκαιη, παρθένα, πανεπιστήμων, φιλόσοφος και τεχνίτρια,
κατέχει την άφθαστη στρατηγική του πολέμου, κερδίζοντας τους πολέμους
χωρίς συρράξεις εδραιώνοντας την ειρήνη, παρόλα τα όπλα που κρατάει
και φυτεύοντας δέντρα ελιάς.
Το αγαπημένο παιδί του Δία, που βγήκε από το κεφάλι του τριτογενώς, είναι σύμβουλος του, η μόνη που έχει πρόσβαση στο θησαυροφυλάκιο και μπορεί να χειριστεί τους κεραυνούς του ,δίπλα του, στο πλευρό του.
Η Αθηνά, σε θηλυκά ζώδια θα φτιάξει την αριστερή πλευρά της Πηνελόπης και σε αρσενικά την άνιμα στους άντρες και την σκιά στις γυναίκες.
Το παραμύθι του Παπουτσωμένου Γάτου μας διδάσκει τις απλές στρατηγικές των πολέμων που κερδίζονται χωρίς όπλα.
Το βιοχημικό άλας του Τοξότη είναι το «χειρουργικό άλας» το διοξείδιο του Πυριτίου, που ακόμη και αν κονιορτοποιηθεί, εμφανίζεται σαν αιχμή βέλους.
Σε ένα δέντρο θα ήταν ο κορμός και τα κλαδιά του.
Η ελιά, το ιερό δεντρο είναι όχι μόνο ένα παγκόσμιο σύμβολο ειρήνης, αλλά και ένα πολύτιμο προιόν και σύμμαχος του ανθρώπου.
Η αντιοξειδωτική του προστασία , βοηθάει στην άμυνα του οργανισμού από τις «επιθέσεις» των ελευθέρων ριζών και είναι ένα επίσης ένα υπέροχο καλλυντικό ομορφιάς.
Η Αθηνά κρατάει με το δεξί χέρι , το δόρυ της δεξιάς λογικής πλευράς και με το αριστερό την ασπίδα, της σιωπηλής διαισθητικής πλευράς, ώστε να προφυλάσσει το ενεργειακό σώμα του ανθρώπου από τα ύπουλα χτυπήματα, τα «κάτω από την μέση.»
Η Αθηνά είναι πάντα κοντά στον Οδυσσέα και τον Ηρακλή και είναι «το δώρο του Αετού» στους ανθρώπους να διεκδικήσουν την ελευθερία τους .
Ο Ερμής, Δίδυμος, 3ος οίκος γνωρίζει ίσως και πολλά, αλλά η Αθηνά-9ος οίκος- Τοξότης, γνωρίζει… τι γνωρίζει.
Έχει συνείδηση της γνώσης και την ευθύνη της, που απορρέει, από αυτή.
Γνωρίζει και την τέχνη της διδασκαλίας και πως θα μεταδώσει την γνώση.
Γι΄αυτό και φτιάχνει τους μεγάλους δασκάλους, τους φιλοσόφους τους επιστήμονες, τους μεγάλους αναμορφωτές της ανθρωπότητας.
Κορυφαία θέση έχει η φιλοσοφία, γιατί πρώτα υπάρχει η φιλοσοφική σκέψη, ο στοχασμός, η ικανότητα της ανάλυσης και της σύνθεσης και μετά έρχονται όλα… τα άλλα και η μαθηματική εξίσωση που θα δημιουργήσει την επιστήμη.
Οι φιλόσοφοι είναι οι «μικροί μάγοι» στην σκακιέρα του κόσμου και όταν κατορθώσουν να συνδυάσουν τόσο την ορθολογιστική εξήγηση όσο και διαισθητική αντίληψη για την ερμηνεία του κόσμου μετατρέπονται σε πραγματικούς μύστες.
Τα μεγάλα φιλοσοφικά συστήματα επηρέασαν και επιδρούν στην εξέλιξη της συνείδησης και διαμόρφωσαν την επίγνωση της ανθρωπότητας συνολικά.
Οι πολεμιστές εκπαιδεύονται, ιδίως οι γυναίκες που το αποφεύγουν, στο να μπορούν να κατανοούν την αφηρημένη φιλοσοφική σκέψη και να εμβαθύνουν σε αυτή και στον τρόπο που τους επηρεάζει.
Εκπαιδεύονται στην «ακοή».
Οι Σειρήνες είναι ο σταθμός που αντιστοιχεί στον Τοξότη, στην πορεία του Οδυσσέα.
Ο Πυθαγόρας αφιέρωσε ειδική μελέτη για το θέμα των Σειρήνων, γιατί το θεωρούσε πολύ σοβαρό και επικίνδυνο. Θεωρούσε προυπόθεση και δικλείδα ασφαλείας τον εξαγνισμό σώματος και πνεύματος για να προσεγγίσει κανείς τα μεγάλα θέματα της γνώσης και να τα αφομοιώσει σωστά.
Που βρίσκεται ο κίνδυνος της γνώσης και γιατί τόσοι σοφοί άνθρωποι και μύστες προτίμησαν να αποσιωπήσουν κάποια πράγματα ή να τα δώσουν κομματιαστά και σιγά, κατανοώντας την ανωριμότητα και τον τρόπο που θα τα χειριστούν μερικοί;
Ο κίνδυνος έχει δύο πλευρές.
Η μία είναι ότι οι άνθρωποι που αποκτούν ξεχωριστές γνώσεις, δυνάμεις και ικανότητες,
είναι φυσικό να αποκτούν και μια έπαρση, που καιροφυλακτεί στην ανθρώπινη φύση, μπαίνουν στην αναμέτρηση με την δύναμη και μερικοί έχουν νικηθεί από αυτή.
Γίνονται οι ίδιοι σειρήνες με το… γνωστό τέλος τους.
Ο άλλος κίνδυνος είναι να πάς κοντά τους.
Τραγουδούν πολύ γλυκά, σε μαγεύουν, είναι αδύνατον να αντισταθείς στο τραγούδι τους,, γιατί ξέρουν τους πόθους της καρδιάς και λένε αυτά που θέλεις να ακούσεις και να πιστέψεις, με λόγια δημαγωγικά και μιλώντας για την μια πλευρά του θέματος, αποκρύπτοντας τις άλλες πλευρές και πολλές πάρα πολλές υποσχέσεις αόριστες.
Όσοι τις ακούν τρέχουν πάντα μαγεμένοι και πλησιάζοντας στα βράχια είναι πλέον αργά, τσακίζονται. Αυτό το κόλπο χρησιμοποίησαν και οι σειρήνες,
αλλά ο Οδυσσέας προνόησε και δέθηκε στο κατάρτι για να μη πάει κοντά τους.
Τις άκουσε όμως να τραγουδάνε και ξέρει το τραγούδι τους.
Τις καταλαβαίνει αμέσως. Τις συναντά αμέσως μετά τον Άδη, την είσοδο στο Άγνωστο και την αναμόρφωση του προσωπικού νησιού.
Γιατί η Αθηνά , μια θεά της ειρήνης και της σοφίας, είναι πάνοπλη και δεν εγκαταλείπει ποτέ τα όπλα της;
Γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος από σειρήνες, μικρές και μεγάλες!
Και γιατί το τονάλ πρέπει να προστατεύεται πάση θυσία τόσο το προσωπικό όσο και το συλλογικό.
Είναι ότι πολύτιμο έχουμε , η ζωή , η ύπαρξη στηρίζεται σε αυτό.
Μια διαμάχη με το τονάλ οδηγεί στον θάνατο και στον εκφυλισμό.
Πρέπει να τακτοποιείται και να αναμορφώνεται με αρμονικό τρόπο και στρατηγική και σοφία.
Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον άγνωστο εαυτό μας.
Χωρίς μεγάλη σκληρότητα, αλλά, και χωρίς να τον χαϊδεύουμε συνέχεια.
Σαν σοφοί δάσκαλοι ενός ανώριμου παιδιού, που θέλουμε να τον οδηγήσουμε στην πραγματική κατανόηση.
Πρέπει να γίνουμε δάσκαλοι του εαυτού μας και η ίδια η ζωή μας προσφέρει όλες τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες αρκεί να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά.
Μεγάλη προσοχή, και είναι αυτονόητο ,προσοχή και φροντίδα, θέλει το τονάλ των παιδιών που είναι τόσο εύθραυστο,.
Ότι χαλάσει στην παιδική ηλικία δύσκολα ξαναφτιάχνει.
Οι περισσότερες ενήλικες είναι τραυματισμένα «απροστάτευτα παιδιά» και έτσι… παραμένουν.
Με αυτό τον τρόπο χρειάζεται να προστατεύεται και το συλλογικό τονάλ της ανθρωπότητας με έργα και πράξεις σοφίας και αρετής αλλά επίσης χρειάζεται να προστατεύεται και το εθνικό τονάλ κάθε λαού, χωρίς να καταφεύγει κανείς στον «εθνικισμό».
Οι παραδόσεις ενός λαού, οι συνήθειες του, οι θεοί του, ο τρόπος που αντιλαμβάνεται την θεότητα, η ιδιοσυγκρασία του, τα λάθη και τα σωστά του, η ιστορία του, ταιριάζουν με την ψυχοσύνθεση του, ακόμη και η γεωγραφική του θέση, είναι όλα όσα
χρειάζεται για να ευημερήσει
και να προκόψει συνεργαζόμενος με άλλους λαούς αλλά διατηρώντας το «χρώμα» του και το «νησί» του.
Η ιστορία έχει αποδείξει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι κατάκτησης και καταστροφής
του εθνικού τονάλ και η άμεση επίθεση δεν είναι η χειρότερη.
Η πιο ύπουλη είναι η διάβρωση που γίνεται σιγά σιγά.
Αλλοιώνεται «το νησί», με την αλλοίωση της γλώσσας, της ιστορίας και την αντικατάσταση και εισβολή άλλων προτύπων, ειδώλων και θεοτήτων.
Τα πλαίσια ανταλλαγής κουλτούρας και συναδελφοσύνης των λαών, πρέπει να διευρύνουν την γνώση αλλά και οριοθετούνται και να εξηγούνται με τις οικείες έννοιες και τις τοπικές και ποτέ να μη τις υπερσκιάζουν και να τις υπερκαλύπτουν, να τις καταστρέφουν,
αλλά να τις και να τις αναδεικνύουν και να τις σέβονται.
Οι αναθεωρήσεις και οι προσθήκες χρειάζεται να γίνονται στο πνεύμα της ανανέωσης του τονάλ, όχι στον στόχο της καταστροφής του.
Ακόμη και ο μέγας στρατηλάτης Αλέξαντρος σεβόταν τα ιερά και συνήθειες των λαών που κατακτούσε σε ένδειξη ιπποτικής ευγένειας αλλά και ευφυίας.
Η καταστροφή του Ελληνικού τονάλ ,απ’όλα τα παραπάνω συνεχιζόμενη επί αιώνες είναι μεγαλύτερες της ιστορίας, απ’όλους τους άμεσους και έμμεσους κατακτητές του,
σε σκλαβιά αιώνων.
Απορεί κανείς πως αντέχει και που βρίσκει τα αποθέματα αυτή η Ελληνική ψυχή να στέκεται όρθια ακόμη και να μη έχει παραδοθεί,
με όλη την κατάντια των νεο- Ελλήνων, ανάπηρων και ακρωτηριασμένων, αρρωστημένων, να υπάρχουν φωνές ζωντανές, ακόμη σαν ροκ συγκρότημα, επάνω στην σκηνή….
Αποδεικνύεται πως οι θεοί των Ελλήνων …»τους αγαπούν
ακόμη και τους σκέφτονται».
Ο Άθλος των Αμαζόνων και η Ιππολύτη που θα ερωτευθεί τον Ηρακλή συνδέονται επίσης με τον Τοξότη και τον 9ον οίκο και την ζώνη που τον κάνει αόρατο.
Ποιες είναι οι αμαζόνες;
Είναι, η επιστήμη, η θρησκεία, η δικαιοσύνη, η φιλοσοφία και
εν μέρει και η πολιτική.
Όλες …«γυναίκες» πολεμικές, άγριες, ανυπότακτες, απλησίαστες, αδάμαστες!.
Πολεμούν πάντα προς όλες τις κατευθύνσεις και ακρωτηριάζουν τους άντρες που έχουν ασχοληθεί μαζί τους
και προσπάθησαν να τις κατακτήσουν!
Οι περισσότεροι έχουν μια άχαρη ερωτική ζωή, άδεια.
Είναι μονόπλευροι,σκληροί,απρόσσιτοι,άγριοι και πάντα «πολεμοχαρείς».
Και φυσικά οι ανήκοντες στα υψηλά κλιμάκια της Ιππολύτης
είναι αόρατοι και τελείως απροσπέλαστοι.
Οι Αμαζόνες… δεν αστειεύονται καθόλου.
Ποιο είναι το κοινό τους σημείο, που τους ενώνει;
Η Γνώση και η Έξουσία.
Οι γνώσεις «υψηλού επιπέδου», είναι πολύ μακρινές για το μέσο άνθρωπο.
Για τον απλό άνθρωπο, που θα περάσει την ζωή του,
αποχαυνωμένος με τα προβλήματα της καθημερινότητας, επιβιώνοντας απλώς.
Η θρησκεία και η επιστήμη έχουν μια κοινή βάση, στην οποία … «στηρίζονται».
Την μετα-φυσική.
Η μετα-φυσική είναι, και αποτελεί την βάση όλων των θρησκειών!
Είναι ο θεμέλιος λίθος τους.
Η κατάληξη της επιστήμης, το όριο, είναι η εξήγηση του μεταφυσικού.
Αυτό προσπαθεί με επιτυχία, ομολογουμένως.
Ποια είναι η Ιππολύτη;
Η κόρη του Άρη…είναι φυσικά η …θρησκεία!
Οι περισσότεροι πόλεμοι έγιναν πάντα με το πρόσχημα
ενός «υπερανεπτυγμένου» θρησκευτικού συναισθήματος
και στο όνομα ενός θεού, που ποτέ δεν ρωτήθηκε γι΄άυτό.
Η ζωή και η ιστορία αυτό αποδεικνύει αιώνες τώρα.
Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι βαθιά ριζωμένο στον άνθρωπο
από την πρώτη εμφάνιση του.
Έτσι λοιπόν οι θρησκείες κινούν τα νήματα της ιστορίας του κόσμου,
υποδαυλίζοντας και συνεργώντας σ’όλους τους πολέμους και φυσικά κατέχουν
την Ζώνη
της Αρχιαμαζόνας, κρυμένη στα μυστικά τους συρτάρια.
Καλλιεργούν τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία,
πάντα, γιά να …επιβιώνουν.
Από εδω ξεκινάει και το πρόβλημα’ όλων των θρησκειών,
που εγκλωβίζουν τους οπαδούς τους, σε φανατικά συναισθήματα «πίστης»,
αδρανοποιώντας το μυαλό τους.
Ετσι χώριζαν και εξακολουθούν να χωρίζουν τους ανθρώπους,
ενω θάπρεπε να τους ενώνουν…
Οι μεγαλύτερες πάντα «Υβρεις» στο όνομα ενός …Θεού πάντα.
Η Αθηνά «κερδίζει» περισσότερους «πολέμους» από τον πολεμοχαρή Άρη,
χωρίς να καταφεύγει… στα όπλα.,
με τα μυστικά της οπλα, που είναι
το Μέτρο, η Επαγρύπνηση, η Νηφαλιότητα και η Σοφία!
Και η σοφία είναι μια θέση ισορροπίας, στην οποία, σε κάθε σώμα, ιόν, φορτίον, άνθρωπος ή λαός, υπάρχει η μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε τίποτα να μη λείπει και τίποτα να μη είναι περιττό!
Ούτε έλλειψη… ούτε υπερβολή!
Για αυτά τα όπλα:
Αναζητήστε την γλαυκωμάτα Αθηνά,που μπορεί να βλέπει και στο σκοτάδι ακόμη
…με τα γαλάζια φωτεινά μάτια της ψυχής.

…από τα μυστικά μονοπάτια,
της αστρολογίας
…του 21ου Αιώνα

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ ….

ακούν το  γλυκό τραγούδι των Σειρήνων δεμένοι …στο κατάρτι

σε  Σολ δίεση

Odyseus1

Advertisements

Ετικέτες: , , , , , , ,

5 Σχόλια to “Μαγικές ασκήσεις … για ένα Τοξότη!”

  1. LOCKHEART Says:

    Η θεμελίωση της γνώση του πολεμιστή εγκυμονεί κινδύνους . Μπορεί να τον ρίξει στα ταρταρα της υπερηφάνειας μέσο του δίαυλου του ενθουσιασμού. Ο πολεμιστής πρωτίστως εξετάζει την γνώμη μέσο της οδού καρδιάς και ύστερα λογικής για να συλλέξει τα στοιχεία εξέλιξης και διεύρυνσης. Μετά ακολουθέι η κατάκτηση και εν συνεχεία η πράξη ως προς έλεγχο της θεμελείωσης της γνώσης αυτής καθε αυτής . Φυσικά χωρίς να ταυτίζεται και να προσκολλάται με αυτή την γνώση διότι ο πολεμιστής γνωρίζει εκ των προτέρων ότι ίσως χρειαστεί στο μέλλον να αναθεωρήσει κάποια στοιχεία οπότε μακρία απο το στήριγμα του απόλυτου.

    Νηφαλιότητα ηρεμία σωστές κινήσει και υπολογισμός κάθε λεπτομέριας

    τα σεβη μου

  2. elzin Says:

    Γνώση χωρίς αυτογνωσία σοφία διάκριση και αρετή είναι άχρηστη και επικίνδυνη και δεν μπορεί να σε κάνει ευτυχισμένο
    γιατί δεν είσαι σε ένα δρόμο καρδιάς μαζί με την καρδιά σου.

    Παραθέτουμε εδώ μια μικρή βιβλιογραφία που ζήτησες πολεμιστή
    μέχρι να ετοιμάσουμε
    το άρθρο κάποια στιγμή.

    Για αρχαρίους
    Ελληνική Μυθολογία
    Μυστική Οδύσσεια Ιουλία Πιτσούλη
    Άρρητοι Λόγοι Αλτάνη
    Ελληνικός Διαλογισμός
    Σύμβολα Αρχέτυπα των Ελλήνων

    Για προχωρημένους
    Ομηρικά Έπη
    Κ.Δούκα μετάφραση και πρωτότυπο
    Πυθαγόρας ο Σοφός η διδασκαλία του και η ζωή του
    Ο διδάσκαλος των αιώνων Ιδεοθέατρον εκδόσεις
    Αρκετά από τα βιβλία του Καστανέντα ξεκινώντας από το τελευταίο
    Η ενεργός πλευρά του Απείρου
    και της ομάδος του
    Ταίσα Αμπελάρ Το πέρασμα των μάγων
    Μύηση στο ονείρεμα Φλόριντα Ντόννερ
    Τεν Μαρες

    Για πτυχιούχους
    Αρχαία Ελληνική γραμματεία
    Πλάτων Αριστοτέλης Πρόκλος …όλοι

    Για τεμπέληδες της αυτογνωσίας
    Η Βλακεία ως παράγων του ανθρωπίνου βίου
    Θόδωρος Καρζής

  3. elzin Says:

    Ο Λόγος που δίνουμε αυτά για αρχή
    ενώ υπάρχουν πολλά ωραία βιβλία και ενδιαφέροντα
    είναι γιατί χρειάζεται κανείς ένα μίτο
    για να μη χαθεί εδώ και εκεί με τον περιορισμό του χρόνου που υπάρχει.

    Ένα μίτο ολοκληρωμένο να τον βγάλει κάπου μια σύνδεση και μετά συνεχίζει…

    Η Ελληνική Μυθολογία είναι σιωπηλή γνώση ξεκούραστη εξηγεί έμμεσα το Άγνωστο και το κάνει
    κατανοητό μέσα από τον αφηρημένο πυρήνα των ιστοριών της
    με την επίδραση του στο Γνωστό και την γέφυρα που τα συνδέει.
    Η Μυστική Οδύσσεια της Πιτσούλη είναι ένα συμπαθητικό εγχειρίδιο αυτογνωσίας για εργαζόμενους ανθρώπους.
    Η Αλτάνη είναι μια καταπληκτική δουλειά που σου ανοίγει τα μάτια και όχι μόνο για αρχή…
    Ο ¨Όμηρος έχει πολλά μυστικά σε πολλά επίπεδα και διαστάσεις.
    Πολλές Πύλες Γνώσης και είναι ασφαλής πλοήγηση σε όλες τις προσοχές.
    Ο Πυθαγόρας έχει την φιλοσοφία της μεταφυσικής γνώσης
    μεγάλος μύστης και δάσκαλος στην θρησκευτική της μορφή.
    Ο Καστανέντα και ο Τεν Μάρες παρ όλο που διαφοροποιούμαστε σε κάποια σημεία μαζί τους
    τους συνιστούμε γιατί δίνουν ένα ισχυρό τράνταγμα στο σημείο συναρμογής του σύγχρονου
    ανθρώπου .
    ΟΙ υπόλοιποι αρχαίοι υμών πρόγονοι δύσκολα προσεγγίζονται
    επειδή έχουμε διαβρωθεί έχουμε απομακρυνθεί δυστυχώς πολύ
    από τον μαγνητισμό τους και την διανοητική τους σφαίρα.

    Το θέμα είναι να τους «νιώσουμε» και όχι να καταλήξουμε στείροι σοφιστές πανεπιστημιακοί «επιφάνειας».

    Χρειάζεται να νιώθει κανείς αυτά που λέει ή διαβάζει να τα κατανοεί και με τις δυο πλευρές του
    Να τα ζυμώνει μέσα του. να τα αφομοιώνει και να φιλτράρει να τα διηθεί
    κρατώντας την ουσία τον πυρήνα τους.
    Μόνο τότε η γνώση έχει αξία και είναι παρούσα κάθε στιγμή που την χρειάζεται κανείς.

    Το Βιβλίο του Καρζή απαραίτητο
    για να γελάει κανείς με τις βλακείες που κάνει
    …λίγο χιούμορ ανεβάζει την ενέργεια θεραπευτικά;)

  4. LOCKHEART Says:

    Καλημέρα ,

    Σας ευχαριστώ για το κολύμπι στα βαθιά μέσα απο αυτά τα αναγνώσματα 🙂

    Θα ήθελα να κουβεντιάσουμε η να κάνετε ένα άρθρο να μάθουμε στους τομείς διαφωνιών σας με τον ΤΕΝ ΜΑΡΕΣ θεωρώ ότι είναι ένα άρθρο που θα περιμένουν πολλοί …..αναμένουμε ευχαριστω…

    Το να γίνουμ σοφιστές και ξερόλες τις επιφάνειας αυτό θα μας οδηγήσει στο δρόμο της απώλειας οπότε πολεμικότητα και πρακτική .

  5. elzin Says:

    Το να γίνουμ σοφιστές και ξερόλες τις επιφάνειας αυτό θα μας οδηγήσει στο δρόμο της απώλειας !!!

    Σίγουρα!

    Η γνώση να είναι εργαλείο χρήσιμο και να ποιεί ανθρώπους ολοκληρωμένους αρμονικούς δυνατούς και ενάρετους
    και όχι στείρα παπαγαλία επιφάνειας.

    Πρέπει να το κάνουμε …και αυτό.
    Επιγραμματικά θα λέγαμε ότι όπως ισχυρίζονται
    και τα δυο ναγουάλ –
    και μας βρίσκουν σύμφωνους σε αυτό-
    Καστανέντα και Μάρες,
    κάθε ομάδα Τολτέκων
    δηλ. ανθρώπων της γνώσης
    έχει τον χρωματικό κραδασμό της και την προτίμηση της
    αυτή που τοποθετεί στο κέντρο του τονάλ και εξυπηρετεί
    λειτουργική του διάταξη.

    Ο Μάρες δηλώνει Λύκος Δράκος στο 7 και ο Καστανέντα μάλλον είναι Αλεπού Ιαγουάρος στο 4.

    Έχουν διαφορετική προτίμηση και χρώμα και μονάδα
    μέτρησης από τον δικό μας.

    Εμείς είμαστε Λέοντες και είμαστε Έλληνες.
    Στο κέντρο είναι ο Όμηρος και η Ελληνική Μυθιστορία
    και μας ενδιαφέρει και η Ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με τον οικουμενισμό.
    Είμαστε στην δόνηση του 12 και χρώμα μας είναι το χρυσογάλαζο .

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: