Καλοκαίρι 2009

by

Κι αν είμαι rock

Κι αν είμαι Rock, μη με φοβάσαι
έγινα κιόλας τριάντα χρονών
νύχτες αγρύπνιας, να με θυμάσαι
αναφρανίλ και τριπτιζόλ…

Μη με φοβάσαι, μη με φοβάσαι
νύχτες αγρύπνιας να με θυμάσαι
Μη με φοβάσαι, μη με φοβάσαι
κι αν είμαι Rock, να με θυμάσαι

Μαύρο πουλί τσακισμένο στους τοίχους
εγώ είμ’ εσύ, κι αν είμαι Rock
τρέμω τους ξένους, φοβάμαι τους φίλους
καράβια δεμένα σ’ έρημα dock…
 
Κι αν είμαι Rock…
 
Που λέτε φίλοι, εγώ το βρίσκω
Να ’ναι πολύ πολιτικό
να ’μαι πουλί μαύρο σε τοίχους
κι όχι καράβι σ’ έρημο dock…
 
Μη με φοβάσαι…
 
Κι αν με ρημάξανε χίλια νυστέρια
μ’ ένα φτερό τρελό μοναδικό
στου Βίκτορ Χάρα πετάω τ’ αστέρια
μες τ’ αεράκι το εξωτικό…
 
Που λέτε φίλοι, εγώ το βρίσκω…

.
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ  on the rocks

σας   εύχονται καλό  καλοκαίρι

 Ελληνικό, φωτεινό, δημιουργικό, διαλογιστικό

σας ευχαριστούν για την συντροφιά σας

και ότι μοιραστήκατε μαζί τους,

όνειρα, συναισθήματα, συλλογισμούς, στοχασμούς,

οράματα, χρώματα, κύματα, αστέρια ,

γαλαξίες και αστερισμούς.

Υπόσχονται να επιστρέψουν λίγο αργότερα

με    νέες πολύχρωμες ροκ σκέψεις.

 

Μη μας φοβάστε…μη μας φοβάστε ,

να μας θυμάστε  σαν ανέμους   εξωτικούς

εμείς είμαστε εσείς και εσείς είσαστε εμείς

άσπρα πουλιά και  σαϊτόφτερα καράβια

σε κάποιους ροδοδάκτυλους  αυγερινούς αιγιαλούς.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

2899286465_a8f8d084b7

 

 

8 Σχόλια to “Καλοκαίρι 2009”

  1. Ανώνυμος Says:

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!! Αλεξανδρος

  2. Φρυκτωρος Says:

    Καλο Καλοκαιρι!!καλες βουτιες!!!!

  3. DonHigh Says:

    Καλο καλοκαιρι φιλοι μου!!
    Να περασετε καλα.
    Αφησατε πολυ «υλικο» για μελετη για ολο το καλοκαιρι!
    Να εισαστε καλα και σας…περιμενουμε!

  4. Ιφιγένεια Says:

    Όπου και αν βρίσκεστε, θα σας νιώθουμε κοντά μας!

    Κι εγώ προσωπικά θα εξακολουθώ να επισκέπτομαι την Μαγευτική Χώρας σας!

    Καλό πολύχρωμο και δροσερό καλοκαίρι!

    Και να επιστρέψετε γεμάτοι ενέργεια και γλυκειές αναμνήσεις!

  5. Αστραία Says:

    Καλό καλοκαίρι αγαπημένα λαμπερά μας φωτεινά αστέρια
    σε ένα καθαρό ουρανό!
    Καλές βαθιές βουτιές σε Άγνωστα νερά και κύματα.
    Εγώ …και μερικοί άλλοι που βρίσκονται πολύ κοντά μου
    …σας αγαπάμε και δεν σας φοβόμαστε γιατί είστε το alter ego μας … και μαζί σας αποκτούν καινούργιο νόημα τα χρώματα, οι λέξεις και οι έννοιες.
    Χαίρομαι παρά πολύ για αυτό το ταξίδι μας….
    Στις φλέβες μου κυλάει ο ίδιος ροκ αντικομφορμιστικός ρυθμός
    μιας αρματωμένης αγάπης και ας μην είμαι 30 χρονών…
    Η αγάπη είναι το παν αφού Άγει στο Παν και εμείς οι Ελληνίδες γυναίκες γνωρίζουμε πολλά για αυτή την Αγάπη και τον Έρωτα …

  6. ο νοών...νοείτω Says:

    Καλό και Ελληνικό καλοκαίρι, γεμάτο Ήλιο και Θάλασσα.
    Η δροδιά που αφήνετε πίσω σας, θα χαϊδεύει την σκέψη μας.
    Δεν κινδυνεύουμε απο θερμοπληξία.
    Θα περιμένουμε την επόμενη συνάντηση εξασκημένοι.
    Να περνάτε καλά.

  7. i am love Says:

    Καλό καλοκαίρι αγωγοί του φωτός! Θα μας λείψετε! Ελπίζω να επανέρθετε δρυμήτεροι γρήγορα! Να περνάτε τέλεια!

  8. Ατείχιστη Πόλη Says:

    Καλό καλοκαίρι μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από εμάς για όλα όσα μοιραστήκατε μαζί μας, τις φωτεινές σας σκέψεις, το συγκινητικό ελληνικό θαυμάσιο τρόπο σας, το καθαρό παραδειγμά σας, την πολύτιμη φιλία σας.
    Έχετε πάντα την αγάπη και το θαύμασμό μου, γενναίοι Έλληνες!

Σχολιάστε

