Οδηγίες προς τους Αχαιούς

by

AchHekRubens

….και τρόποι καλής συμπεριφοράς άψογων πολεμιστών!

Τα τείχη πέσανε και η ανθρωπότητα γνώρισε

 μια λεηλασία και μια άλωση.
Μη επαναλαμβάνετε την ιστορία!
Μη επιμένετε  αιματηρή  στη άλωση της Τροίας.
Μη συμπεριφέρεστε σαν Αγαμέμνονες

εμμένοντας σε μια εξουσία

και αρπάζετε τις ιέρειες από τον Αχιλλέα.
Μη σκοτώνετε τους τσάρους και δολοφονείτε μαζί και τα παιδιά τους.
Μη γκρεμίζετε και καταστρέφετε
τα καταστήματα, τους τοίχους και τα μάρμαρα.
Δεν χρειαζόμαστε άλλες δικτατορίες ούτε του θεού,

 ούτε των δυνατών φύρερ, ούτε του προλεταριάτου,
ούτε ένα πλιάτσικο επίδειξης και απλής εκτόνωσης.

Μη συμπεριφέρεστε σαν πεινασμένοι πειναλέοι πλιατσικολόγοι

που δεν έχουν ξαναφάει ποτέ στην ζωή τους.

Μη τραυματίζετε την δημοκρατία έστω και αυτήν…. της επίφασης.
Μη καταργείτε το κοινοβούλιο δημιουργώντας μια αχαϊκή χαοτική κατάσταση.

Οι φιλόσοφοι δοκίμασαν να ερμηνεύσουν τον κόσμο,
Οι μαρξιστές φιλόσοφοι αποπειράθηκαν να το αλλάξουν,
ξεχάσαν όμως να αλλάξουν τον εαυτό τους.
Οι επαναστάτες Οδυσσείς

ξεκινούν την επανάσταση από τον εαυτό τους,
στοχεύοντας σε μια βαθιά προσωπική μεταμόρφωση.
Οι πραγματικοί επαναστάτες
είναι αυτοί που άλλαξαν
πρώτα τον εαυτό τους!
Καμία αλλαγή στον κόσμο δεν μπορεί να γίνει πια χωρίς ,
τις πραγματικές προσωπικές  υπεύθυνες 

αλλαγές των αυτοσυνειδητών  πολιτών.
Αναζητήστε την Ιθάκη!
Γίνετε Μενέλαοι, Νέστορες, Οδυσσείς και επιστρέψτε
… πίσω στην πατρίδα!
Περιμένετε την συνάντηση με τον Τηλέμαχο!

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ

…σε μια Επιστροφή!

…και σε μια του δρόμου στροφή!

800px-Rulers-Ithaca-Odysseus-02-goog

 

 

Ετικέτες: , , ,

21 Σχόλια to “Οδηγίες προς τους Αχαιούς”

  1. elzin Says:

    Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
    πώς η ιστορία γίνεται σιωπή!
    …και ένα ζεμπέκικο μακρύ
    συνιστά μια πολύχρωμη πεταλούδα με
    άψογη χάρη πολλή!

    Η ιστορία μιας ανάγκης!

    Τα χείλη μου ξερά και διψασμένα
    γυρεύουνε στην άσφαλτο νερό
    περνάνε δίπλα μου τα τροχοφόρα
    και συ μου λες μας περιμένει η μπόρα
    και με τραβάς σε καμπαρέ υγρό

    Βαδίζουμε μαζί στον ίδιο δρόμο
    μα τα κελιά μας είναι χωριστά
    σε πολιτεία μαγική γυρνάμε
    δε θέλω πια να μάθω τι ζητάμε
    φτάνει να μου χαρίσεις δυο φιλιά

    Με παίζεις στη ρουλέτα και με χάνεις
    σε ένα παραμύθι εφιαλτικό
    φωνή εντόμου τώρα ειν’ η φωνή μου
    φυτό αναρριχώμενο η ζωή μου
    με κόβεις και με ρίχνεις στο κενό

    Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
    πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
    τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
    συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
    τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

    Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι
    πώς σ’ έχει αλλάξει έτσι ο καιρός
    περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα
    και γω μέσ’ στην ομίχλη και τη μπόρα
    κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

    Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
    πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
    τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
    συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
    τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

  2. greenlion Says:

    καλημέρα

    • elzin Says:

      Καλημέρα έπη πτεροετή!

      Κάποιος άνεμος που κυκλοφορεί
      κάτι άκουσε για κάποιους σημιτικούς θεούς
      και μερικά μαντήλια δανεικά με λεκέδες προδοτικούς!

      Του ανέβηκε η αδρεναλίνη στο κεφάλι
      με πίεση πολλή
      και έσπασε 12 πιάτα σε ένα ζεμπέκικο μακρύ
      σε μια στιγμή.
      Από θαύμα γλίτωσαν τα υπόλοιπα 201 σερβίτσια,
      ευτυχώς γιατί ήταν από πορσελάνη ακριβή…

      Γυαλιά καρφιά …
      και άλλα ντοκουμέντα ιστορικά!

      Δε με ξέρεις γι’ αυτό θα σου πω
      για μένα όσα πρέπει να μάθεις
      τι μ’ αρέσει και τι δε μπορώ
      και τι μπορεί μαζί μου να πάθεις

      Τρελαίνομαι τα χάνω
      αν θα σκεφτώ
      μιαν άλλη κρυφά πως κοιτάζεις

      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά
      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά
      έτσι είμαι εγώ

      Μη μου κρύψεις ποτέ μυστικά
      μισόλογα δε θέλω από σένα
      στην καρδιά σου αποκλειστικά
      τη θέση θα ‘χεις μόνο για μένα

      Τρελαίνομαι τα χάνω
      αν θα σκεφτώ
      μιαν άλλη κρυφά πως κοιτάζεις

      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά
      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά

      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά
      Γυαλιά καρφιά τα κάνω
      πίσω δεν κάνω
      παίρνω, χάνω
      γυαλιά και καρφιά
      έτσι είμαι εγώ

  3. sofia Says:

    Μια καλημέρα στην αρχή της μέρας !!! μετά απο μια υπέροχη νύχτα με μπερδεμένα και όμορφα όνειρα!!!

  4. elzin Says:

    Καλημέρα της Αρμονίας… Σοφία!

    Με όμορφα τραγούδια να μας γαληνέψεις
    και να μας ξεμπερδέψεις
    γιατί γίναμε μαλλιά κουβάρια και μπαρούτι
    και καπνούς… βγάζουμε από τα αυτιά!

    Μείνε κοντά μου…. νύχτα μέρα σταθερά!

    Μείνε κοντά μου μια βραδιά
    το ίδιο σου ‘λεγα και χθες
    είσαι δική μου στην καρδιά
    θα μείνεις αν κι εσύ το θες.

    Γίνε δική μου μια βραδιά
    η νύχτα αυτή θα είναι
    της αγάπης μας, γι αυτό
    κοντά μου μείνε μόνο μια βραδιά.

  5. sofia Says:

    Η αρμονία έρχεται πολλές φορές μέσω διαμάχης ή και το άλλο πριν την ανατολή του ήλιου έχουμε το πιο βαθυ σκοτάδι .

    Καλη συνέχεια

    • elzin Says:

      Πέρασε η μπόρα Σοφία
      η διαμάχη η ορμητική,
      γιατί αγαπιόμαστε σαν δίδυμοι αστερισμοί
      και ας είναι η ώρα
      …πριν το ημέρωμα σκοτεινή!
      Ας είμαστε σπίθες σταλαγματιές
      πελάγη και πυρκαγιές!

      Δεν ξέρω πόσο σ’ αγαπώ
      μέτρο δεν έχει η αγάπη
      είναι απ’ τον ήλιο πιο ψηλά
      και δεν τη φτάνει μάτι

      Ήταν μια σπίθα στην αρχή
      και μιας βροχής ψιχάλα
      κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά
      και πέλαγος η στάλα

      Η αγάπη που μας έδεσε
      πόνο δε θα γνωρίσει
      είμαστε δυο σταλαγματιές
      από την ίδια βρύση

      Ήταν μια σπίθα στην αρχή
      και μιας βροχής ψιχάλα
      κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά
      και πέλαγος η στάλα

  6. Άρτεμις Says:

    Ε να καταθέσω και γω το τραγουδάκι που μου θύμισε η ανάρτηση ….
    απο μια μελαγχολική Θεσσαλονίκη …..

    Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι – Διονύσης Τσακνής

    Φτιάχνουν απόψε με κουρέλια και σανίδια
    έναν συνοικισμό αυτόνομο
    Αυτοί που ψάχνουν για διαμάντια στα σκουπίδια
    και στον υπόνομο

    Κι εσυ που ψάχνεις το κουκί και το ρεβίθι
    στο τέλμα αυτό που βυθιζόμαστε
    Φτιάξε μαζί τους το δικό σου παραμύθι
    γιατί χανόμαστε

    Μες το δικό σου παραμύθι ξαναβρές το
    το ξεχασμένο μονοπάτι σου
    Και ξαναχάστο, ξαναβρές τo, ξαναπές το
    το τραγουδάκι σου

    ΞΕΛΕΥΘΕΡΩΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
    ΑΠΟ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΓΥΑΛΑ ΤΗΣ
    ΝΑ ΣΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΤΑ ΒΕΛΟΥΔΑ
    ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΗΣ

    ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΣΤΑ ΣΤΗΘΗ
    ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΧΑΜΩ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝΕ
    ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
    ΑΛΛΙΩΣ ΤΗ ΒΑΨΑΜΕ

    Φτιάχνω απόψε με κουρέλια και σανίδια
    έναν συνοικισμό αυτόνομο
    Μαυτούς που ψάχνουν για διαμάντια στα σκουπίδια
    και στον υπόνομο

    ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΤΟ ΚΟΥΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΒΥΘΙ
    ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΥΘΙΖΟΜΑΣΤΕ
    ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
    ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

    Μες το δικό μας παραμύθι ξαναβρές το
    το ξεχασμένο μονοπάτι σου
    Και ξαναχάστο , ξαναβρές το, ξαναπές το
    το τραγουδάκι σου

    Ίσως αν βρούμε ο καθένας το δικό του μονοπάτι καρδιάς …..
    ξελευθερώνονται οι πεταλούδες…….
    και το κοινό μας παραμύθι για ενα συνοικισμό αυτόνομο γίνει πραγματικότητα …..
    Φιλιά πεταχτά μεσημεριανά

    • petalouda Says:

      «Οι επαναστάτες Οδυσσείς
      ξεκινούν την επανάσταση από τον εαυτό τους,
      στοχεύοντας σε μια βαθιά προσωπική μεταμόρφωση.
      Οι πραγματικοί επαναστάτες
      είναι αυτοί που άλλαξαν
      πρώτα τον εαυτό τους!»
      τα λες ολα σε αυτη τη φραση
      κι επειδη δεν εχω τιποτα σημαντικο να πω
      απλα να ευχηθω το μονοπατι της καρδιας μας να ειναι δυνατο
      ..να μη λυγιζει πουθενα…
      κι αν αυτο συμβει,
      με ενα ωπα! να στεκομαστε ορθιοι και παλι.
      καλημερα σε ολους
      ομορφα τα τραγουδια σας.
      εκπομπη κι εδω!!!!
      γεια σου elzin

      • elzin Says:

        Είναι μεταδοτική και γενικευμένη
        η τραγουδιστική συμμετοχή
        στην επαναστατική ερωτική
        του σταθμού μας….
        εκπομπή!

        “Οι επαναστάτες Οδυσσείς
        ξεκινούν την επανάσταση από τον εαυτό τους,
        στοχεύοντας σε μια βαθιά προσωπική μεταμόρφωση.

        Όχι μεταμόρφωση
        εγωκεντρική απομονωτική αυτιστική παθητική και ναρκισιστική
        αλλά διαλεκτική ενεργητική
        αλληλεπιδραστική και ερωτικοκοινωνικοπολιτική!

        κι αν αυτο συμβει,…. και έχουμε ένα παραστράτημα
        με ενα ωπα! να στεκομαστε ορθιοι και παλι.
        Και…. ξεκινούμε από την αρχή!

        Το παραστράτημα!
        Αφιερωμένο στα παραστρατήματα και τους παραστρατούντες
        ..εξαιρετικά!

        Σε πίστεψα απ’ τη αρχή σε κράτησα κοντά μου,
        σου ‘δειξα δρόμο μυστικό να μπεις στα όνειρα μου.
        Μα δεν κατάλαβα ο τρελός τα τόσα ψέματα σου
        κάνεις απλά το κέφι σου δεν δίνεις την καρδιά σου.

        Ασυγχώρητο μου παραστράτημα,
        λάθος μου μοιραίο και μεγάλο,
        τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα,
        πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω.

        Τώρα οι νύχτες μου φωτιές κυκλώνουν τη ζωή μου
        ένα ατέλειωτο γιατί ματώνει τη σιωπή μου.
        Και ξημερώνω με σκιές στο άδειο μου κρεβάτι
        πώς να ξεχάσω πόσο φταις που έσβησε η αγάπη.

        Ασυγχώρητο μου παραστράτημα
        λάθος μου μοιραίο και μεγάλο,
        τι πληρώνω θεέ μου ποιο αμάρτημα,
        πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω.

        Ασυγχώρητο μου παραστράτημα
        λάθος μου μοιραίο και μεγάλο,
        τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα,
        πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω.

      • Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ Says:


        Ποσο κοστιζει μια παραβαση του νομου elzin?
        …με κοιταζεις
        ταχα πως με λογαριαζεις..
        θα κανω σταση στη διπλη γραμμη του δρομου
        ..ποσο κοστιζει μια παραβαση του νομου?
        να σταματησω θελω την κυκλοφορια
        για να φωναξω
        πως εισαι η πιο ομορφη
        ιστορια…
        να ξεχαστουνε πια τα χαλασματα..
        να με αντικριζεις
        ..και να με υποστηριζεις….
        και θα φωναξω…..
        πως εισαι η
        πιο ομορφη ιστορια…………
        μια σταση εδω.
        καλησπερα elzin

      • elzin Says:

        Εξαρτάται …από τις παραβάσεις!
        Μερικές… σε κάνουν θηρίο!
        Άλλες πάλι σε κάνουν να χαμογελάς!
        Μετράει και η πρόθεση…και η συνέχεια
        όταν είναι… ένα απλό καυγαδάκι!

        Καλησπέρα …παραβατική!

        Σταμάτηςε ….τις ώρες!
        Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες
        τώρα που είμαστε αγκαλιά
        πάρε τις πίκρες τις πίκρες μου και ρίχ’ τες
        στο βράχο του καβο-Μαλιά καλέ μου
        στο βράχο του καβο-Μαλιά

        Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες
        τώρα που είμαστε αγκαλιά
        και τις βαθιές λαβωματιές σου δείξ’ τες
        να στις γιατρέψω με φιλιά καλέ μου
        να στις γιατρέψω με φιλιά

        Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες
        και τίποτα να μη μου πεις
        Πέρασα χίλιες χίλιες άδειες νύχτες
        νύχτες που πρόσμενα να ‘ρθεις καλέ μου
        νύχτες που πρόσμενα να ‘ρθεις

    • elzin Says:

      Θαυμαστή σημειολογική κατάθεση
      κάνεις …κορίτσι Άρτεμις του Βορρά
      για παραμύθια ρεβύθια και …κουκιά!

      Ο καθένας το δικό του παραμύθι αλλά,
      να τα ενώσουμε κάποια βραδιά σε μια σκηνή με φώτα πολλά
      και τα αστέρια να μας βλέπουν από ψηλά!
      Να προσθέσουμε ένα ακόμη παραμύθι… και εμείς
      στην κόκκινη ανέμη μιας κλωστής!
      Φιλιά παραμυθένια… όχι μελαγχολικά!

      Όταν ήμουνα μικρός μου χανε πει ένα παραμύθι
      Ότι αυτό που λέγεται φιλία υπάρχει και ζει σ’ αυτό τον πλανήτη
      Μου χαν πει και για κάτι σπουδαίο που το λέγαν ιδεολογία
      Και να με πιστός σε ιδανικά, όπως οικογένεια, πατρίδα θρησκεία
      Μου ‘χαν πει για μια γενιά εκεί γύρω στο ’60 με ’70
      Και μια επανάσταση αν χρειαζότανε η γενιά μου θα έκανε τα ίδια
      Μου χαν πει και για κάτι παράξενους με καπέλο και μπλε στολή
      Αυτοί θα μ’ έσωναν αν κάποιος κλέφτης στο σπίτι μου μέσα είχε μπει
      Μου ‘χαν πει για μία χούντα και για μία αριστερά
      Μου ‘παν για κάποιες χαμένες πατρίδες και 400 χρόνια σκλαβιά
      Μου ‘παν οτ’ είμαι τυχερός, γιατί τώρα έχουμε δημοκρατία
      Και για κάτι που το λέγαν σοσιαλισμό και έμοιαζε μ’ ελευθερία
      Μου είπαν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει για τη δική μου τη γενιά
      Και αφού έχουμε ένα πιάτο να φάμε όλα είναι μια χαρά
      Μου είπαν να βάλω γρήγορα μυαλό και να συμβιβαστώ
      Γιατί κάπου εκεί είναι το νόημα της ζωής, αν το ψάχνω θα το βρω

      Όταν ήμουνα μικρός μου ‘χαν πει ένα παραμύθι
      Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη
      Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία
      Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία

      Τώρα όμως που μεγάλωσα το παραμύθι έχει αλλάξει
      Δε φοβάμαι πια τους εχθρούς μου γιατί οι φίλοι μ’ έχουνε κάψει
      Και κείνο το σπουδαίο που το λένε ιδεολογία
      Έχει καταντήσει γραφικό και ανήκει πια στη ιστορία
      Κι όσο για την επανάσταση που θα έκανε η δική μου η γενιά
      Την κάνει μέσα από ακριβά αμάξια, ρούχα, μόδα και λεφτά
      Και αυτοί οι παράξενοι που λέγονται αστυνομικοί
      Είναι οι περισσότεροι οι ίδιοι κλέφτες και επικίνδυνα κομπλεξικοί
      Τώρα όλες οι πολιτικές παρατάξεις έχουνε γίνει ένα
      Η εξουσία είναι γλυκιά κι ελκυστική για τον καθένα
      Εμείς δε βιώσαμε τον πόλεμο, ούτε τη δικτατορία
      Μήπως φταίει τελικά αυτό που ακόμα δε νοιώθω ελευθερία;
      Κι αμφισβητώ ότι τα πράγματα είναι καλύτερα για μας
      Έχουμε υλικά αγαθά, αλλά μας λείπουνε άλλα πολλά
      Μου λείπει κάτι αληθινό να μπορώ να πιστέψω άφοβα σε αυτό
      Νοιώθω πως ήδη έχω γεράσει πριν προλάβω να μάθω να ζω

      Όταν ήμουνα μικρός μου ‘χαν πει ένα παραμύθι
      Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη
      Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία
      Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία

      Δώσε μου φώτιση θεέ μου, υπάρχει εθνική συσκότιση
      Χιλιάδες τα χτυπήματα σε κάθε μου ανόρθωση
      Ή ο κόσμος έχει αλλάξει ή δε τον έμαθα ποτέ
      Πουτανιά ψέμα κι απάτη θεωρούνται κυριλέ
      Κάποτε πίστεψα σε κάτι και μια ιδεολογία
      Πίστεψα στη μουσική μου σα να ήτανε θρησκεία
      Τώρα πια με το hiphop κάνουν στριπτίζ μεσ’ τα πορνεία
      Τόσα χρόνια μέσα στο ψέμα, τώρα νοιώθω αηδία
      Ένα μάτσο εγωπαθείς κι επιεικώς κωλόπαιδα
      Μια παράσταση κλισέ, αρνητικά όλα τα πρότυπα
      Άμα κάτι δε μου κάνει εγώ φεύγω μακριά
      Δεν ανήκω σε κανένα, δεν ανήκω πουθενά
      Ο κόσμος έχει μολυνθεί, δεν τον νοιάζει ποια είναι η αλήθεια
      Είναι λέξη ντεμοντέ και πια του έγινε συνήθεια
      Η παράδοση πεθαίνει, η Ελλάδα που να ζει
      Βάλανε στο φέρετρο της την ευρωπαϊκή επιγραφή
      Η μασονία αλωνίζει μέσα στην ελληνική βουλή
      Σοσιαλισμός και χούντα τώρα γίναν ασορτί
      Ψεύτικες δημοσκοπήσεις κι αλλοδαποί σε απογραφή
      Μα η κυβέρνηση θέλει ψήφους θέλει από κάπου να τους βρει
      Σάπια λόγια και ιδέες, η πουτανιά σαν αρετή
      Και μετά τα 15 η παρθενιά είναι ντροπή
      Τι πειράζει όμως αυτό; Τώρα είμαστε ευρωπαίοι
      Ψάξε να βρεις τον αντρισμό σου σε ένα αμάξι που να λέει
      Βρες κι ένα καλό τσουλί για να συμπληρώσει την εικόνα
      Γίνε λίγο κουνιστός, στην Ευρώπη είναι μόδα
      Ας χαρούμε χωρίς λόγο, έχουμε 21ο αιώνα
      Αν το ήξερε ο Σωκράτης τότε θα είχε αλλάξει χώρα

      Όταν ήμουνα μικρός μου ‘χαν πει ένα παραμύθι
      Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη
      Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία
      Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία

  7. Άρτεμις Says:

    Καταπληκτικό το παραμύθι …και το ακούω πρώτη φορά …το ζω καθε μέρα όμως …μπράβο στα παιδιά …

    Ο καθένας το δικό του παραμύθι αλλά,
    να τα ενώσουμε κάποια βραδιά σε μια σκηνή με φώτα πολλά
    και τα αστέρια να μας βλέπουν από ψηλά!

    Να τα ενώσουμε… γιατί να μην τα ενώσουμε μια βραδιά Δεκέμβρη με το φως του Απόλλωνα της΄Ηρας της Δήμητρας και του Δία ….
    χωρίς να τα κάνουμε γυαλιά καρφιά …χωρίς λεηλασίες ….
    Θα έχουμε καταφέρει και μεις την βαθιά προσωπική μας μεταμόρφωση, εως τότε θα έχουμε φτιάξει το προσωπικό μας παραμύθι και τα φτερά που θα μας ξελευτερώσουν….και είμαι σίγουρη πως θα αλλάξουν όλα …

    μέχρι τότε ας βρεθούμε στο όνειρο….

    Όνειρο ήτανε….

    Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
    τίποτα πια δεν θα ‘ναι όπως πρώτα
    Ξημέρωσε πάλι

    Ξυπνάω στο φως τα μάτια ανοίγω για λίγο νεκρός χαμένος για λίγο
    Ξημέρωσε πάλι

    Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
    Μην ξημερώνεις ουρανέ

    Άδεια η ψυχή μου το δωμάτιο άδειο κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
    Το λυγμό σου να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε

    Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
    και τ’ όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
    Θα ‘μαι κοντά σου

    Μόνο εκεί σε βλέπω καλή μου
    ΕΚΕΙ ΖΥΓΩΝΕΙΣ ΚΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ
    ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ

    Μα το πρωί χάνεσαι φεύγεις ανοίγω τα μάτια κι αμέσως πεθαίνεις
    Μην ξημερώνεις ουρανέ

    Καληνύχτα …με ονειρεμένα φιλιά

  8. elzin Says:

    Να τα ενώσουμε… γιατί να μην τα ενώσουμε μια βραδιά Δεκέμβρη με το φως του Απόλλωνα της΄Ηρας της Δήμητρας και του Δία ….
    χωρίς να τα κάνουμε γυαλιά καρφιά …χωρίς λεηλασίες ….
    Θα έχουμε καταφέρει και μεις την βαθιά προσωπική μας μεταμόρφωση, εως τότε θα έχουμε φτιάξει το προσωπικό μας παραμύθι και τα φτερά που θα μας ξελευτερώσουν….και είμαι σίγουρη πως θα αλλάξουν όλα …

    μέχρι τότε ας βρεθούμε στο όνειρο….

    Να τα ενώσουμε!
    Μια βραδιά, με αστέρια πολλά,
    μια νουμηνία ευθυγραμμιστική συνείδησης
    ξημερώνοντας η πιο μεγάλη του χρόνου
    ημέρα φωτεινής επίγνωσης.

    Παρόντες ο Απόλλων που οδηγεί το τόξο του Οδυσσέα
    και η Άρτεμις που σημαδεύει το όνειρο της Πηνελόπης
    σημειοδοτώντας το κυνηγετικά!
    Τα δυο αδέλφια του φωτός
    σε ρόλο πρωταγωνιστικό
    του Ζήνοος Διός!

    Καλημέρα ονειρική!

    Ας συνεχίσουμε με ένα όνειρο ακόμη ονειρικά!
    …. σαν σε Όνειρο!
    Όνειρο μικρό, όνειρό μου φευγάτο
    εκεί που πέταγα ψηλά
    πώς βρέθηκα εδώ κάτω;
    Όνειρο πικρό, μα και γλυκό σαν θαύμα
    μού ‘χεις τρελάνει την καρδιά
    μια γέλιο και μία κλάμα

    Μήπως σε έχω ονειρευτεί
    κι όλα είναι ένα ψέμα
    χάθηκες ένα πρωινό
    χωρίς ίχνος κανένα
    αλλιώς τα είχα φανταστεί
    κι αλλιώς πρέπει να ζήσω
    κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό
    τότε για πάντα ας κοιμηθώ
    ποτέ να μην ξυπνήσω

    Όνειρο καλό, σαν ήρθε το σκοτάδι
    να με σκεπάσεις σαν μωρό
    μ’ ένα γλυκό σου χάδι
    όνειρο τρελό
    δυο κόσμοι σ’ ένα σώμα
    πού να σε βρω και να σου πω
    πως σ’ αγαπάω ακόμα

    Μήπως σε έχω ονειρευτεί
    κι όλα είναι ένα ψέμα
    χάθηκες ένα πρωινό
    χωρίς ίχνος κανένα
    αλλιώς τα είχα φανταστεί
    κι αλλιώς πρέπει να ζήσω
    κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό
    τότε για πάντα ας κοιμηθώ
    ποτέ να μην ξυπνήσω

  9. elzin Says:

    Η μεταμόρφωση του εαυτού και η γνωριμία μαζί του
    δεν είναι μια πράξη που γίνεται αποκλειστικά
    να κάθεται καθισμένος κανείς σε μια καρέκλα,
    σε ένα παγκάκι η κάτω από το δένδρο
    σαν τον Βούδα για να φωτιστεί.
    Ούτε λαμβάνει χώρα σε μονομερείς ασκητικές επιλογές
    και με τον θεό προσευχές.
    Ούτε διαδραματίζεται σε συγκεντρώσεις κομματικές
    και μαζικές και σε μπαλκονιών ζητωκραυγές.
    Ο καινούργιος άνθρωπος τα γνωρίζει αυτά
    και είναι πλέον για αυτόν τετριμμένα και φθαρμένα αρκετά.
    μαζί με σύστημα δασκάλων και μαθητών
    ιεραρχικά, συγκεντρωτικά και ολοκληρωτικά.
    Ο καινούργιος άνθρωπος στην χαραυγή του νέου αστερισμού
    είναι δάσκαλος και μαθητής συγχρονιστικά.
    Αναλαμβάνει την ευθύνη του εαυτού του και της ύπαρξης του.
    Συνεργάζεται με τους συνανθρώπους του σε πνεύμα φιλίας
    αλληλεπιδραστικά και μπορεί να διάγει
    μοναχικές περιόδους εξαγνιστικά
    αλλά όχι κοινωνικά απομονωτικά,
    σπάζοντας τις φυσαλίδες της αντίληψης και τείχη παρανοϊκά
    και αντινοϊκά και αφήνει τους θεούς ήσυχους αρμονικά!
    Οι θεοί με τους θεούς και οι άνθρωποι με τους ανθρώπους!
    Λέει η λογική και η γνώση η σιωπηλή μαζί
    με μια ροδοδάκτυλη αυγή!

    Και ένα τραγουδάκι για κάποια τείχη
    που έπεσαν πριν από 20 χρόνια
    όσο διαρκεί περίπου μια Οδυσσειακή Επιστροφή.
    Wish You Were Here!!!
    PINK FLOYD…. Wall

  10. Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ Says:

    wish you were here

    ωστε ετσι
    νομιζετε ότι μπορείτε να ξεχωρισετε τον ουρανό από την κόλαση,
    τους γαλαζιους ουρανους από τον πόνο.
    Μπορείτε να ξεχωρισετε ένα πράσινο λιβαδι από μια ράγα κρύου χάλυβα;
    Ένα χαμόγελο από ένα πέπλο;
    Νομιζετε ότι μπορείτε να τα ξεχωρισετε?
    Και σας καταφεραν να ανταλλάξετε τους ήρωές σας για τα φαντάσματα;
    Καυτές σταχτες με τα δέντρα;
    Καυτό αέρα αντι για ένα δροσερό αεράκι;
    Κρύα άνεση αντι για την αλλαγή;
    Και ανταλλάξατε έναν περίπατο στο στον πόλεμο για έναν καθοδηγητικό ρόλο σε ένα κλουβί;
    Ευχομαι να ησασταν εδώ.
    Είμαστε δύο χαμένες ψυχές κολυμπώντας σε μια γυαλα ψαριών,
    χρόνο με το χρόνο,
    Τρέχοντας πανω στο ίδιο παλιο έδαφος.
    Τι βρηκατε
    Τους ιδιους ίδιοι παλιους φόβους
    Ευχομαι να ησασταν Εδω.

    προσπαθησα να κανω μια γρηγορη μεταφραση
    γιατι οι στιχοι ειναι γεματοι μηνυματα.νομιζω παντα ετσι?
    τι βρηκαν elzin ολοι αυτοι?
    τους ιδιους παλιους φοβους.με αλλο ονομα,αλλους δασκαλους,
    κι αλλο συστημα…
    ας μαθουμε απο τα λαθη τους..
    καλησπερα!

  11. elzin Says:

    Στο μυαλό μου …μπήκες και έβαλες την μετάφραση!
    Αυτήν έψαχνα!

    Να διδαχθούμε από τα λάθη τους
    μέσα από μια προσωπική εθνική και ιστορική
    συλλογική ανασκόπηση!

    Καλησπέρα μεταφραστική!
    Ευτυχώς που ήσουν…εδώ
    και βοήθησες πολύ!

  12. e – ν η μ έ ρ ω σ η « ΕΛΛΑΣ Says:

    […] Οδηγίες προς τους Αχαιούς […]

  13. Οδηγίες προς τους Αχαιούς « Τα τραγούδια της Λάϊον Says:

    […] Οδηγίες προς τους  ιδεολόγους Αχαιούς […]

  14. Προς Αχαιούς | Αστραία Says:

    […] Οδηγίες προς τους Αχαιούς….….και τρόποι καλής συμπεριφοράς άψογων πολεμιστών! […]

Σχολιάστε

