Επιστολή προς τους Τρώες!

by

θέα τη ρώμης απο το βατικανό

Μια σύντομη ανοικτή συμβουλευτική επιστολή
…προς στους Τρώες,
τους έχοντες και κατέχοντες
και σε όσους διακατέχονται από την …Τρωαδίτικη  παλαιομοδίτικη  συσσώρευσης πλούτου.

Την   αστική και μικροαστική νοοτροπία

μαζί με  μια αχόρταγη  απληστία.

.Προς Τρώες
Μη συσσωρεύετε υπερβολικά πλούτη και αγαθά μαζί με την γνώση για την απόκτηση τους υφαρπάζοντας ότι όμορφο υπάρχει και ανήκει σε όλους και τον πλανήτη.
Μη κλείνεστε και υψώνετε τείχη νομίζοντας ότι θα είστε ασφαλείς.
Δεν υπάρχουν τείχη, κάμερες ασφαλείας και φρουροί που θα μπορούσαν να σας προστατεύσουν από εξοργισμένους απελπισμένους Αχαιούς.

Μη χρησιμοποιείτε  τον θεό σαν άλλοθι

για να αυξάνετε περιουσίες και να γεμίζετε τα θησαυροφυλάκια σας.

Μη εμφανίζεστε με χρυσοποίκιλτα ρούχα ακριβά.
Μη ρωτάτε σαν την Μαρία Αντουανέτα, γιατί αυτοί οι ταλαιπωρημένοι πολιορκητές
«δεν τρώνε παντεσπάνι».
Η απάντηση βρίσκεται μόνο στις γκιλοτίνες  και είναι αργά για να διορθώσετε τα λάθη σας.
Είναι αργά για να συνειδητοποιήσετε,
πως σε ένα κόσμο που οι άνθρωποι πεθαίνουν από την πείνα και τα παιδιά οδηγούνται στην πορνεία,
δεν μπορείτε εσείς να έχετε δύο πισίνες , ούτε καν μία, αν υπάρχει έστω και ένας άλλος που δεν έχει που να κοιμηθεί,
150 ακίνητα και τουαλέτες μια χρήσεως εκατομμυριών ευρώ.
Δεν υπάρχουν ασφαλή τείχη να σας προστατεύσουν ακόμη και αν ένα μέρος τους, έχει γίνει από τους θεούς, ούτε να κρατήσουν τις μετοχές και τα χρηματιστήρια ψηλά.
Θα καταρρεύσουν σαν χάρτινοι πύργοι και θα κλάψετε πολύ
πικρά για αυτή της αρπαγή της αδελφής των Διόσκουρων και
της όμορφης κόρης του Δία.

Βγείτε από τα τείχη, αγκαλιάστε τους συνανθρώπους σας ειλικρινά,

μοιράστε δίκαια τον πλούτο,

γιατί η μεγάλη οικονομική ψαλίδα και διαφορά

δημιουργεί την κοινωνική αδικιά και διαφθορά.

Αγκαλιάστε τους συνανθρώπους σας

και όχι με υποκρισίες και δήθεν φιλανθρωπίες

σε πανάκριβα γκαλά

 και ενωθείτε μαζί τους σε ένα ταξίδι επιστροφής
στην πατρίδα του Ανθρώπου με νοημοσύνη

απλότητα και συνειδητά.
Αναρωτηθείτε για την δικαιοσύνη
και την ανθρωπιά.
Δεν μπορείτε να κοιμάστε εσείς ήσυχοι πια
αν οι υπόλοιποι υποφέρουν
εξ αιτίας σας βαθιά.

 ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ

21η θέση αριστερά πάνω

σε διάζωμα συμπεριεκτικό.

Στο βάθος  δάσος και κήπος και ένα έργο θεατρικό!

ff1fa29d-c07b-4e64-ba7d-ae3ab0debad8

Ετικέτες: ,

20 Σχόλια to “Επιστολή προς τους Τρώες!”

  1. elzin Says:

    Και ένα τραγούδι αφιερωμένο με αγάπη πολλή
    σε κάποιο ψαλιδωτό φτερωτό χελιδόνι της Αθηνάς
    σε μια σκεπή ενός παλατιού που σκεπάζει την ακριβή!

    Ενα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή
    για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή
    Θέλει νεκροί χιλιάδες να ‘ναι στους τροχούς
    Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους.

    Θε μου Πρωτομάστορα μ’ έχτισες μέσα στα βουνά
    Θε μου Πρωτομάστορα μ’ έκλεισες μες στη θάλασσα!

    Πάρθηκεν από μάγους το σώμα του Μαγιού
    Το ‘χουνε θάψει σ’ ένα μνήμα του πέλαγου
    σ’ ένα βαθύ πηγάδι το ‘χουνε κλειστό
    μύρισε το σκοτάδι κι όλη η άβυσσος

    Θε μου Πρωτομάστορα μέσα στις πασχαλιές και Συ
    Θε μου Πρωτομάστορα μύρισες την Ανάσταση

  2. i am love Says:

    Καλημέρα Elzin, άγγελοι του φωτός :)! Υπέροχο άρθρο, και αρκετά αφυπνιστικό, ειδικά για αυτούς τους οποίους απευθύνεται! ευχαριστούμε για άλλη μια φορά ;)!
    Προσπάθησα να βρώ στο μπλόγκ σου για ένα παλιό σου άρθρο στο οποίο έκανες αναφορά για την ακοή και τα αυτιά, και γενικά για τις αισθήσεις, με ποιο ζώδιο συνδέεται… αλλά δεν μπόρεσα να το βρώ. μπορείς να με βοηθήσεις… πολλά φιλιά, ευχαριστώ :)!!!!

  3. elzin Says:

    Καλησπέρα νεαρέ ερωτευμένε φιλόσοφε!
    Αν…έχουν ώτα…
    να ακούσουν και δεν έχουν αποχαυνωθεί
    στο μεγάλο φαγοπότι της μεγάλης κλοπής ληστείας και αρπαγής.

    Η ακοή ανήκει στον άξονα της πολικότητας Δίδυμοι-Τοξότης.
    Είναι η κατεύθυνση και η επίγνωση της ενέργειας
    και σχετίζεται με τις πληροφορίες και… την κατανόηση τους
    μαζί με τον Ερμή και την Αθηνά.
    Για να καταλάβουμε κάτι χρειάζεται να το « ακούσουμε» καλά,
    να το σκεφτούμε να το επεξεργαστούμε
    να το διηθήσουμε και να κρατήσουμε τον πυρήνα
    … το ουσιαστικό.

    Το αναφέρουμε στο παρακάτω άρθρο
    και εδώ στην χώρα και στους πολεμιστές της Λάϊον.

    Να είσαι καλά!
    Η παρουσία σου μας δίνει πάντα χαρά!
    Και είναι το μεγάλο χάρισμά σου αυτό!
    Να δίνεις ανιδιοτελώς στους ανθρώπους χαρά!
    Ίσως επειδή είσαι ερωτευμένος
    και η καρδιά σου πάλλεται
    …τόσο ζωντανά.

    Το κηρύκειο …των πολεμιστών!

  4. i am love Says:

    Ευχαριστώ πολύ elzin!! και γώ χαίρομαι πολύ κάθε φορά που σας γράφω!!! Σας στέλνω το ουρανομαγικό ουράνιο τόξο μου να σας γεμίσει χαρά αγάπη και ενέργεια λοιπόν, πολλά φιλιά :)!!!!

    • greenlion Says:

      Το ουράνιο τόξο αυτό δεν είναι που λεν πως εκπληρώνει τις ευχές; Αυτό δεν είναι συνδεδεμένο με μαγικά τσουκάλια και θησαυρούς;
      Και οι οίκοι της…..αγάπης….και της χαράς….γεμάτοι και πλούσιοι είναι ενεργειακά…..όταν οι μη κατέχοντες τίποτε απ όλα αυτά πάψουν με όνειρα πλούσια να την τροφοδοτούν τότε να δούμε…..αν τα ουρανομαγικά από μόνα τους θα λειτουργούν…..κι αυτών τα μάτια, τα ώτα..και τα χέρια θα σχηματίσουν μεγαλύτερη και ισχυρότερη……μαγική άλυσσο……

      • elzin Says:

        Μήπως να προσανατολιστούμε
        στο λυχνάρι του Αλλαντίν
        καλύτερα… για τις ευχές;
        Πιάνουν λένε πολύ!
        Τα τζίνι… είναι πολύ αξιόπιστα όντα!

      • greenlion Says:

        ναι είναι ευχές…που πραγματοποιούμενες.. θυμίζουν τον Μίδα π αγαπούσε
        πολύ τον χρυσό……

  5. greenlion Says:

    ….και για να μην ξεχνιόμαστε….
    των Τρώων τα τείχη ποιοί τα κτίσανε…
    ο Θεός Ποσειδών των ψευδαισθήσεων…
    κι ο Απόλλων που για πολλούς δεν είναι,
    των Μαντείων ο θεός, που συνεβούλεβε
    και για τις….αποικίες…….
    Καλησπέρα!

  6. elzin Says:

    Ο Απόλλων είναι η συνείδηση στην πρωταρχική της μορφή
    και ο Ποσειδών είναι η ενόραση και οι αταβιστικές ιδιότητες του τρίτου ματιού και του υιού του.
    Άρα τα τείχη της Τροίας χτίστηκαν με αυτά τα μέσα.
    Βοήθησε και λίγο όμως ο Αιακός των Μυρμιδόνων….
    Καλησπέρα αλυσσιδωτή αντίδραση!

  7. greenlion Says:

    και για τα σύγχρονα όμως πολλοί συνεχίζουν….
    θέσεις…στον ΟΗΕ……βραβεία Νομπέλ……
    αυτοί με την τέχνη τους μπροστά….
    κάποια ποίμνια οδηγούν επαναστατικά!!!!!!!!!!!!

  8. elzin Says:

    Εμείς όμως έχουμε ένα τραγουδάκι μαγικό
    για ένα τζίνι
    που τα εξηγεί όλα με τρόπο τραγουδιστικό!

    Κυρίες και κύριοι τρεις ευχές παρακαλώ!
    Το λυχνάρι … το μυθικό είναι εδώ!

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι όταν κάποια φορά έρθουν όλα στραβά δε μου λείπει η χαρά.

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι έχω βάλει σκοπό να μην πω σ’ αγαπώ ούτε μία φορά.

    Δε ζητώ την αγάπη, δε γυρεύω ένα χάδι
    δεν πιστεύω σ’ αυτά, στα φιλιά τα καυτά, στο μοιραίο μαλλί
    Δεν πιστεύω σε λόγια που κρατούν ένα βράδυ
    και τα πράγματα αυτά δεν τα βρίσκω σωστά και θυμώνω πολύ.

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι έχω βάλει σκοπό ούτε μία φορά να μην πω σ’ αγαπώ.

    Στο χορό πάντα πρώτος, βγαίνω το κάθε βράδυ
    με κοπέλες πολλές έχω σχέσεις καλές μα δε θέλω καμιά.
    Στο βολάν σαν πιλότος τρέχω μες στο σκοτάδι
    και μπροστά μου ο καθείς από φόβο θαρρείς τρέμει σαν καλαμιά.

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι έχω βάλει σκοπό ούτε μία φορά να μην πω σ’ αγαπώ.

    Δε μ’ αρέσουν τα λόγια, τα παχιά και μεγάλα
    δε σηκώνω πολλά, κανείς δε μου μιλά γιατί έχω πυγμή.
    Τα κορίτσια μου όλα παίζω σαν καραμπόλα
    κι αν δεν έχω λεφτά σας το λέω κοφτά, δε με νοιάζει στιγμή.

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι όταν κάποια φορά έρθουν όλα στραβά δε μου λείπει η χαρά.

    Με φωνάζουνε τζίνι (το τζίνι, το τζίνι)
    γιατί σ’ όλα είμαι μέσα (είμαι μέσα, είμαι μέσα)
    κι έχω βάλει σκοπό ούτε μία φορά να μην πω σ’ αγαπώ
    να μην πω σ’ αγαπώ, να μην πω σ’ αγαπώ.

  9. Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ Says:

    «Λακωνικόν»

    O καημός του θανάτου τόσο με πυρπόλησε, που η λάμψη
    μου επέστρεψε στον ήλιο.

    Kείνος με πέμπει τώρα μέσα στην τέλεια σύνταξη της
    πέτρας και του αιθέρος,

    Λοιπόν, αυτός που γύρευα, ε ί μ α ι.

    Ω λινό καλοκαίρι, συνετό φθινόπωρο,

    Xειμώνα ελάχιστε,

    H ζωή καταβάλλει τον οβολό του φύλλου της ελιάς

    Kαι στη νύχτα μέσα των αφρόνων μ’ ένα μικρό τριζόνι

    κατακυρώνει πάλι το νόμιμο του Aνέλπιστου.

    Οδυσσέας Ελύτης

    ας ευχηθουμε στο νομιμο του Ανελπιστου
    elzin

  10. elzin Says:

    Λοιπόν, αυτός που γύρευα, ε ί μ α ι.!
    Στην πρώτη αυτοσυνείδηση της επίγνωσης !
    Ανέλπιστο φιλί μας κερνάει ένας βαθύς, ξαφνικός έρωτας
    και απέναντι κάθετα μας περνά!

    Ας ευχηθούμε το φιλί του ανέλπιστου Ερωτικού Λόγου!
    ….Έτσι ξαφνικά σαν μια αστραπή σε ξαστεριά!
    Εύγλωτα και ποιητικά!

    Βαθύ ποτάμι ο έρωτας
    βαθύ κι αγριεμένο
    που μέσα του αγκαλιάζονται
    καρδιά, ψυχή και σώμα.

    Μα είναι φορές που γίνεται καμίνι πυρωμένο
    και παίζει με τη δίψα μου
    και το στεγνό μου στόμα.

    Να’ταν το ανέλπιστο φιλί
    που με κερνάς απόψε.
    Να ρίζωνε και να άνθιζε βαθιά μες στην καρδιά μου.

    Παιχνίδι σου η κάθε σου κορφή
    θα φάνταζε μπροστά μου
    κι εσύ δε θα ‘σουν μια φωτιά
    που καίει τα σωθικά μου.

    Βαθύ ποτάμι ο έρωτας
    βαθύ κι αγριεμένο
    που μέσα του ναυάγησα
    χωρίς να λογαριάσω
    το πως θα λύσω τη θηλιά
    που με κρατά δεμένο
    και που θα βρω την αντοχή
    αντίκρυ να περάσω.

  11. sofia Says:

    Παιδιά Καλησπέρα!!!

    Άρχισα να σας συνηθίζω και επισκέπτομαι όλο και συχνότερα το blog,
    Ευχαριστώ καταρχήν την greenlion που μου έκανε τις πρώτες συστάσεις και όλους εσάς στη συνέχεια.
    Είμαι βεβαίως πολυάσχολη και δεν έχω πολύ διαθέσιμο χρόνο, για να σας παρακολουθώ αλλά κάνω ότι μπορώ και προπάντων σας βρίσκω ενδιαφέροντες
    Την καληνύχτα μου σε όλους

  12. elzin Says:

    Καλημέρα Σοφία!
    Μας έχεις γίνει μια γλυκιά συνήθεια
    και σε βρίσκουμε απαραίτητη εδώ
    στην συντροφιά μας
    γιατί έχεις τον κατάλληλο ρυθμό!

    Έχουμε ένα τραγουδάκι
    για σένα και την greenlion
    και μια ερώτηση
    για …τις ώρες και τον χρόνο!

    Ποιος είναι ο χρόνος;

    Έφυγε άλλος ένας χρόνος
    που για το καλό επάλεψα.
    Με τα μάτια μου τον είδα
    που σαν έφευγε, εδάκρυσε.

    Όλοι είπανε πως μαύρη
    ήταν η χρονιά που ζήσαμε.
    Γι’ άλλη μιά χρονιά στη Γη μας
    τη ζωή μας δεν βοηθήσαμε.

    Μα μη σε νοιάζει εσένα για όλα αυτά,
    αυτός ο χρόνος ήταν ο καλύτερος.
    Το χρόνο που μας πέρασε σε γνώρισα
    κι αυτός ο χρόνος ήταν ο καλύτερος.

    Μες στα καφενεία λέγαν
    πως κάθε πέρσι ήταν και καλύτερα.
    Κι οι εφημερίδες γράφαν
    πως υπάρχουν και χειρότερα.

    Η Ανατολή κι η Δύση
    διαφορές είχαν, αγάπη μου.
    Μα εσύ κι εγώ τι φταίμε,
    που ‘μαστε κι οι δυό τόσο μικροί.
    http://www.greektube.org/content/view/70792/2/

  13. Επιστολή προς τους Τρώες « Τα τραγούδια της Λάϊον Says:

    […] Επιστολή προς τους υλιστές  Τρώες! […]

  14. Τρώες | Κώδιξ Μελησιγενής Says:

    […] Επιστολή προς τους υλιστές  Τρώες! […]

  15. Οι Μυρμιδόνες | Σε Α΄ Ενικό Says:

    […] .Προς ΤρώεςΜη συσσωρεύετε υπερβολικά πλούτη και αγαθά μαζί με την γνώση για την απόκτηση τους υφαρπάζοντας ότι όμορφο υπάρχει και ανήκει σε όλους και τον πλανήτη.Μη κλείνεστε και υψώνετε τείχη νομίζοντας ότι θα είστε ασφαλείς.Δεν υπάρχουν τείχη, κάμερες ασφαλείας και φρουροί που θα μπορούσαν να σας προστατεύσουν από εξοργισμένους απελπισμένους Αχαιούς. […]

  16. Η ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ – Global Union of Citizens Says:

    […] .Προς ΤρώεςΜη συσσωρεύετε υπερβολικά πλούτη και αγαθά μαζί με την γνώση για την απόκτηση τους υφαρπάζοντας ότι όμορφο υπάρχει και ανήκει σε όλους και τον πλανήτη.Μη κλείνεστε και υψώνετε τείχη νομίζοντας ότι θα είστε ασφαλείς.Δεν υπάρχουν τείχη, κάμερες ασφαλείας και φρουροί που θα μπορούσαν να σας προστατεύσουν από εξοργισμένους απελπισμένους Αχαιούς. […]

Σχολιάστε